Ruhumdan firar etti, gözlerime oturdu, Gözlerime oturdu ayrılığın kederi, Bütün ümitlerimi bir mezara yatırdı, Pahalıya patladı bu küslüğün ederi.
Ruhumda bir boşluk var, bakışlarımda acı, Yüreğimde umarsız, tedavisiz bir sancı, Sense artık uzakta, hayâl olmuş yabancı, Nasıl olurmuş gördüm büyük aşkın hederi.
Biliyorum suçluyum; seni kırdım, halt yedim, Hatamı kabul ettim; yalvardım, affet dedim, Senin hiç suçun yok mu, "yok" deme nankör kedim, Biraz da benden yana vur şu lânet keseri.
Bir tebessümün için neler yapmadım, neler, Bir kere gülmedin ki; şöyle dursun işveler, Bunca feragatimin sonunda işte keder, Virane gönül kaldı eski aşkın eseri.
Boşa gitti bu sabır, boşa gitti bu emek, Böylesi çırpınışın ödülü buymuş demek, Ümitsiz vuslat için yıllarca emeklemek, Emeklemekle geçti son aşkımın seferi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON BAHAR AŞKLARI-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON BAHAR AŞKLARI-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirime yorum yapan dostlara en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Değerli Remzi Çınar hocama ise şiirimin eleştirisine verdiği emek nedeniyle ayrıca teşekkür ederim. Eleştirisinde haklı. Melankolik bir şiirin içinde "halt yedim" sözü pek uyumlu değil. Bir tenakuz oluşturuyor. Ancak, suçu sırf karşı tarafa yüklememek için, bende de suç olduğunu belirtmek için biraz ağır da kaçsa kullanılmış bir sözcük. Belki daha usturuplu bir sözcük bulunabilirdi. Bunu düşüneceğim. Teşekkürler hocam, ve tüm site dostları.
Şiirine teknik açıdan hiçbir sözüm yok. Söyleyişine de yok... Yüreğine sağlık, çok güzel yazmışsın.
Bu şiir hakkında sözüm yok sanma:))))) Ben üslubun üzerinde birkaç şey söylemek istiyorum. (Valla laf olsun diye değil:))) İlk iki dörtlükte içim acıdı sana biliyor musun? 'Vay be' dedim kendi kendime. Üçüncü dörtlükte o 'halt yedim'i okuyunca birden gülmeye başladım:).. O dörtlük şiirin bütünü içinde başka bir havayla yazılmış. Ondan sonraki iki dörtlük yine ilk iki dörtlük gibi ciddi ve duygusal tarafı ağır bir üslupla yazılmış.
O bölümü bir daha düşünsen mi, düşünmesen mi, -doğrusu- bilmiyorum... Okuyanların yüreklerinde gel-gitler mi yaratmaya çalıştın, kendinle iztihza mı ediyorsun, çözemedim. Bütün bunlar şiirinin gücünden bir şey götürmüyor, çok güzel bir şiir. 'Güzelse neden ortalığı bulandırıyorsun' diye sorma bana. Düşüncelerimi ve hissettiklerimi paylaşmak istedim... O kadar...
Tebrik ediyorum, daha güzel şiirlerini bekliyorum....
Sanki şiirde kendimi buldum sanki ben yazdım ama sonbahar aşklarınıda yabana atmamak lazım belki daha sağlam olur temeli bir rüzgarda yıkılmayacak kadar kimbilir tebrikler sevgili dost selamlarımla