düştün dün yine aklıma Talya aradım sendromu kasvetli erkeklerin kollarında ’’sevinçli bir telaş içinde’’ dokundum bir kaçına usulca biliyordum olamazdın ve aldırmadım -önüne baksana adam! laflarına...
sesini gezdiriyorum boynumda tasmayla rıhtım, kapalı çarşı, falez dağıttım döktüm tüm birikintilerimi ki; kendini çoktan kaybetmiş içim pusulam yorgun, ben hiçim..
konuş aspendos hani yanımdaki ala rüzgârlı konçerto nereye sakladın da yok ettin bak, rahvan rasatlar çiğniyorum şimdi söylesene Akdeniz sen kaç millik bir denizsin...
-ey asil yutan şehir, söyle körpe umutlarımı kaça geri verirsin!
Ah Talya;
dokunmak var yine zamanı doğru takdir eden saatler gibi kurulup şöyle ilişmek bir banka tebessüme eşlik kahkahalarla ve tırmanmak gamzelerinden dolunaya kim bu deli acaba! bakışlar altında tango adımlarla kalinka...
biliyorum sevmesen sen de çağırmaz martıların telaşla inatçısındır bilirim gel desem çık ortaya gelmezsin ucuz iki kelamla oltaya arduvaz renkli çocuklar çizerim oysa yeni kelimelerden incili duvaklar örterim seni yine dudaktan halılarla ah Talya...
ıslığımı yolluyorum yine sana duymazsan duyma ve ters çevireceğim birazdan tüm haritaları altı(n) konya olacak bu kez üstün açık! sarı saçlarını da kesme sakın dolayacağım ayaklarıma olur ya yine şarampol’den yuvarlanırım huşûyla sana hasret kuşaklardan şarkılar budarım ayaklarına istersen meneviş renkli gökkuşağı bile alırım sana...
vesayeti eğrilse de zamandır soyunan sadece tenden göz gözü unutamıyor işte çözülse de ellerin kementi bir birinden!
bu kadar hayale binmek yeterli bekler sensizliğim şimdi gitmek vakti
gidiyorum vakit yetmez seni anmaya yetmedi yine unutma yeter sadece an arada
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kentine İyi Bak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kentine İyi Bak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendine iyi bak demek dönüşü olmayan bir vedanın başka bir biçimi gibi. Peki ya kentine iyi bakınca geri dönüşler olur mu yoksa ıssızlaşır mı insan bırakıldığı anda?
kutluyorum Akdeniz...