(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vardiyası bitmemiş düşler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vardiyası bitmemiş düşler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Boğulmadığım karanlıklarda sana yazmaya başlamak, ince bir düş kıyısında apansız uyanmak gibi. Gelmelerin o ince telaşı dert vermiyor gitmeler kadar bilirsin sende...Şu bizim çektiğimiz kocaman bir evhamdan öte sayılmıyor. Kan ter içinde sana uyanırken uykularım, yastık altı soğukluğu dolanıyor içimde. Dilim seni ne zaman misafir etse ağız dolusu kusuyorum adını. Her yanı dolduran tek başına birçokluğun adı oluşun, senin yanında sessiz bırakırken aslında biliyorum ki en büyük yoldaşımsın.
Düşümün canı terledi.(düş)tüm…Birde baktım ki düşlerim Yusuf-i kuyularda debeleniyor.Gecelerim öksürük vebalısı bir hasta gibi.Fısıltılar bile çığlık oluyor gece vardiyasında. Her yan boğucu bir nefes darlığına gebe, vakti tamam ağırlıklarını taşıyor bedeninde.Yollar hep aynı menzile varıyor. Sana…En çokta gecelerim, karanlıklarım, ağırlıklarım. Temize çekilmiş bir alın yazısıyla başlamak ilk sayfadan, mümkün müdür? Yada infiradının kollarında yeni rollere bürünmek. Hangisi daha kolay…"
yorumlarınızla dahi kişisel ruha şiir yazma ruhu katıyorsunuz verdiğiniz emeğe bin yıldızlar kadar teşekkürler sabahınız hiç bir anda dahi , kül rengi doğmasın sağlıkla
sadakatli bir nefesin büyüsünde
saçlarını taradım günün
arta kalanların sarmaşık telaşlarında
..............................
yüreğine sağlık....