Hadi bakalım, ya bir dönüm noktasısın, Ya da dönmek için dönemecin başında, Sevgi mi dedin? Boşversene, Çıkarın yoksa, sevmezsin sen babanı bile …
Sen, sen ol hiçbir zaman doğruyu söyleme, Sabun köpüğünden bir fanus içinden bak dünyaya, Patlarsa…? Onu Patladığında düşün, Patlamazsa sür, beyliğini keyfince…
Doğruyu söylersen, kovulursun dokuz köyden, Bildiğini kendine sakla, itibar etme onuncu köye, Nasılsa yanlışlar oraya da, doğrulardan önce ulaşır, Bütün köyler, hallerince riyalara bulaşır…
Bir sen değilsin, kralın çıplak olduğunu bilen, Ya sen gibi biraz kaçıktır, yada çok zekidir, Sana, senin ona güldüğün kadar içten gülen, Merak etme sebebini, gene çıkar bir düşünen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çıplak şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çıplak şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK SAYGI DEĞER HATİCE HANIM ; ŞİİRİN HANGİ KITASINI ALACAĞIMA KARAR VEREMEDİM VE BİLEMEDİM DOĞRUSU.. AMA HERKES PAYINA DÜŞENİ ALSIN MANASINI ÇIKARDIĞIM ÇOK ÇOK ANLAMLI BU ŞİİRDEN PAYIMA DÜŞENİ ALMAYA ÇALIŞTIM..BİR HİCİV ŞİİRİ ANCAK BU KADAR EDEPLİ VEDE ADAPLI YAZILIR DİYE DE DÜŞÜNMEDEN EDEMEDİM TABİİ...DOLAYISIYLA HAKKI TESLİM ANLAMINDA DA BAŞARINIZI KUTLUYORUM..
Doğruyu söylersen kovulursun dokuz köyden, Bildiğini kendine sakla, itibar etme onuncu köye, Nasılsa yanlışlar oraya da doğrulardan önce ulaşır, Bütün köyler hallerince riyalara bulaşır… düşündüren güzel şiirdi.tebrikler..esenlikle kalınız..