kıyıda kuruluyor bir hayal cümlesi süzülüyor kasvetinden ayrılmış gri gök
kımıldıyor deniz merakından zamanı durdur sahte arınmalara aldırmadan bulutların saçları suda sonsuzluk yol alıyor kıyımızın sevda fısıltılarına
masum yüzlerin terleyen ellerinde ufuklara bürünmüş sessizlik içinde binbir çeşit hissel vurgunlar
ve gecenin gözlerinde fırtına avuçlarımdaki çocuk kayıp gidiyor ortalık darmaduman düş hisselerinin dimağında beklenen bir yolum şiirime gel vardır elbet birbirimizin ışığını çekecek bir kürek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecenin gözlerinde fırtına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecenin gözlerinde fırtına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzünü kum yıkadı uyku maridin, şikayet etmedi geceye , alayı bir muhabbetin şakiri kaldı, çekilecekken hizmet mansuru vakit, ansızlığa dur emri, hadi ordan çocuk sen hazanı ne bilirsin. niteliksiz sayıldı ruh, beden ukela. nimeti aşk sayıldı geçen zamanın gözleri se gözlerindi, e bunada şükür...
Sessizliğe gömülüyor cümlelerim, bir iskelenin sol kenarında. Gökyüzünden süzülürken ayrılık, sanki gri bir gölge oluyor umutlarımız.
Usulca kımıldıyor deniz, zaman duruyor. Amansız arınmalara hiç aldırmıyor yakamozlar, gülüşüm hala çocuk; sen hala masum. Bulutlar saçlarını yıkıyor, sonsuzluğa yelken açarken hiç aldırmıyor kıyımız yarınlara. Ellerimde dünden kalan anlamsız bir terleme, vurgunuma yüz sürüyor ufuklar.
Bir fırtına kopuyor gecenin gözlerinde, avuçlarımdaki mazi kayıp gidiyor darmadağın yıldızların arasından. Hadi şimdi gel. Bir kürek çek yalnızlığımıza, o yolun sonu içimizden geçiyor.
çekilecekken hizmet mansuru vakit, ansızlığa dur emri, hadi ordan çocuk sen hazanı ne bilirsin.
niteliksiz sayıldı ruh, beden ukela. nimeti aşk sayıldı geçen zamanın gözleri se gözlerindi, e bunada şükür...
karan
tebrikler şiirdi bence satırlarındaki senfoni