Ne çaba! Dördüncü maymunu oynasam da Bir çift kırgın bakışa yaslamıştım başımı…
Koca bir testide tutsak damlalar gibi Yükü artıyordu hiçliğin omuzlarımda… Kördüğüm sonuçlar çıkararak içimin rüzgârından Acı bir tebessümün iz düşümünde İlmek ilmek hüznümü eğiriyordum her defasında…
Bin kaygı düşüyordu yanılgılarıma İçten bir gülüşün bulamazken Geçmişin o kirli mimiklerinde Söz sarfiyatı yapıyordum şiire bulanarak…
Kurnaz bir pervasızlığın sularında Bulanan damlalarda tükenen bir ömürdük en fazla Damarlarımızdan akıtırken kederi zaman Bıçak ağzı sözlerle dönüyordum her defasında Yalnızlığımızın kör kalabalığına…
Anam anacım Kedere bulandı bilincim/bakışlarım İrini aktıkça susuşlarımın Artık bende sen gibi tastamam etten kemikten insanım …
Dilinin Mızrabın da hançer yüzlü türkü var/ vurdukça tellerine yüreğimde bin havar....
Edebiyat defteri yönetime teşekkürlerim içtenliğimle..saygılar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Poşusu Yırtık Rüzgâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Poşusu Yırtık Rüzgâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dramatik kurgu içindeki lirizm, imgelere insani boyutta yansımış... Tekil ve çoğulun döngüsel ve çelişik yönleri fırtınalarla işlenmiş dizelerde... Şiirle... şiirce... ve tufanla kalın yaşamda. Esenlikle...
Hazal'ım senin gibi evladı olmak ne gururdur anaya... Canım, yaldızlım, ne şık durmuşsunuz ana'nla anasayfada. İçime dokundun yine. Sevgim ve tebriğim de burada kalsın...
Haksızlık etme kendine lütfen.:( Nasıl içli bir çocuk gibi okuyordun. Çokı etkilendim. Sadece çok geride kalmış sesin. Teknik sorun var, onun dışında okuyuşun ve ses rengin harika...
"Gözlerimle öpüyordum oysa O kırgın ve umutsuz hayallerini…"
Şahidi olmuşken bir ananın hüznüne, kırgın ve umutsuz hayallerine...yürek iflah olur mu ki... Poşusu yırtık Hazal'ın Anasına söyleyesim geldi hüznün ta buralara kadar ulaştı diye...
Ana dendimi bir garip hüzün çöker üstüme... yine öyle oldu...
Şitttttttt kıyamam sakın ha ağlama sayafama girmeni yasaklıyorum:))) özellikle bu şiire sen lazımsın bana bize sakın ha ağlama bak ne hale geldim şimdi:((
Off off çok kötüsün Hazal çok kötü.((( Sarstın beni. Ben böyle ara ara gelip gidip sesinle şirinle ve bu müzikle demlenirim böyle. Kâh anneme kâh anneliğime ağlayıp...
çok iyi...mükemmel ,farklı...
okuyuş on numara ...tamamen içten doğal ...güzel olan yanı
(içten bir gülüş-ün bulamazken...mısrası yazım hatası var herhalde...)
sevgilerimle...