Dudağımda hicran yanığı nakarat ellerimde yadigâr sararmış fotoğraflar depreşir yatışmaya yüz tutmuş kederim ruhumun makberinde canlanır hatıralar...
Zaman değildir peşime düşen ardım sıra bir gerçek haykırır sus bende kalır bazen karanlık bir uğultu nefsini köreltmiş uzanmış yatağıma gölgem hakikat gibi üşür...
Işığın yüreklerimize sinmesini beklerken sadece sevginin gölgesi yansır yetim avuçlarımıza Bize düşen gölgenin sürüklediği yalnızlığımızdır mum ışığı bedenlerimize is...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hazandide şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hazandide şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman değildir peşime düşen ardım sıra bir gerçek haykırır sus bende kalır bazen karanlık bir uğultu nefsini köreltmiş uzanmış yatağıma gölgem hakikat gibi üşür...
Işığın yüreklerimize sinmesini beklerken sadece sevginin gölgesi yansır yetim avuçlarımıza Bize düşen gölgenin sürüklediği yalnızlığımızdır mum ışığı bedenlerimize is...
Yalnızlığı anlatan tadı tuzu yerinde çok güzel bir şiir idi.Kutlarım şair dost. Saygı ve sevgiyle.
Bize düşen gölgenin sürüklediği yalnızlığımızdır mum ışığı bedenlerimize is... ... Finali bile şiir yazdırır bu şiirin. Tamam defter doldurur hüzünlerden. Nereden turarsan o kadar hüzün nereye bakarsan o kadar etkili dizeler. Tebrikler.
saygı ile