(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mekanı iyi tanıyoruz efendim. Bahsettiğiniz her şeyde isabet etmişsiniz... Değişik bir mekan. Sizin kaleminizden en güzel şekilde anlatılmış. Tebrikler.
Nasıl dolduracak yüreğinizde açtığı boşluğu? Nasıl da telaş içinde kovalıyor akrep yelkovanı, Nasıl tutkulu düşünceler, ............................yitirmek istemiyor böylesi güzelliklerle dolu her bir anı... Çaresiz,istenmese de gelen veda zamanı.. YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK AH O İSTANBUL AH NE AŞKLARA ŞAHİT NE AYRILIKLARA? İÇİM CIZ ETTİ YARAMI KANINI ÇOŞTURDUN ŞİİRİNLE AMA ÇOK HARİKA YÜREĞİNE SAĞLIK SAYGILARIMLA
güzel dizelerle anlatılan bir anı bu kadar içine doğru çeker sanırım insanı. sanki yaşanmış gibi.ben okurken orda gibi oldum bir an...çok güzeldi şiiriniz ve anlatım harika...saygı ve sevgiyle kalın...
Sevgili Muammer şair çıkmazı mekanın ismi harika da bir yer şairlerle her gece mekanda karşılaşmanız olası ve inanılmaz keyifli anlar sohbetler ve birbiri peşisıra döktürülen dizeler..Görülmesi gereken mekanlardan biri diyorum ben..Sevgiyle ve sevdiklerinle kal dostum belki bir gün şair çıkmazında karşılaşırız..Sevgilerimle..
Vay bee, ne güzel anlatmışsın sevgili çınar, tebrikler.Valla bir an pişmanlık duydum yıllardır oralara gitmediğimden.Gerçi ben hayal kafeyi bilirdim şair çıkmazını değil de sahi şair çıkmazı adı üstünde bir çıkmaz sokak mı, bir mekan mı:)) Ciddiyim. Hayalin kafesinden çoktan uzaklaştım ama bir gün kısmetse şairin çıkmazında iki tek atabilmek ümidiyle:)) Sevgiler.
Ara sokakların dalgınlığında saklanmış bir mekan, İçinde nice sevdaları, .................................hüzünleri, ........................................belki de sevinçleri taşıyan yüzlerce kitap raflarda.. Sıcak bir hoş geldiniz diyor şaşkınlığınıza,
saygılarımla