(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmiş zamanların hatıralarında saklanmıştı, Gözlerin, .............gülüşün, ...........................ve hayalin.. Bir yeşil çıkardım,gözlerinin içinden Tüm baharlara inat.. Sonra sıcaklığın,sıcaklığını çaldım gülüşünden Güneşi kıskandırırcasına Ve zulamda artık hayalin Hatıraları yalnız bırakırcasına.. Artık ne geceleri anlatmak var dizelerde, Ne de deli hasretleri.. Aykırı zamanlaradır savaşım.. Gökkuşağından çekip bir bir renkleri, Yaşamımdan çıkardığım siyahlara inat yazışım.. Ne güzeldir sevgili; Seni gelecek zamanlara resmetmek, Geçip karşısına saatlerce seni seyretmek, Dinleyebilmek hayalinle eski bir sevda türküsünü, Dinleyebilsen bir kez sen de sevgili, ...........................................bu sevda gönüllüsünü...
şiirini aynen alıp ekledim çünkü kıyamadım bölmeye... siz var ya, bu gidişle serbesti baya sevdireceksiniz bana... tebrikler...
Seni gelecek zamanlara resmetmek, Geçip karşısına saatlerce seni seyretmek, Dinleyebilmek hayalinle eski bir sevda türküsünü, Dinleyebilsen bir kez sen de sevgili, ...........................................bu sevda gönüllüsünü...
Dinleyebilmek hayalinle eski bir sevda türküsünü, Dinleyebilsen bir kez sen de sevgili, ...........................................bu sevda gönüllüsünü...
Her konuda en önemli eksiğimiz... Neden dinleme yetimiz gelişmemiş. Ne geliyorsa başımıza bu yüzden geliyor kıymetli Şairim. Bence can alıcı bir noktanın altını kalın bir çizğiyle çizmişsiniz... tebrikler....selam saygıyla...dostça, kardeşçe
Daha dinlememişse neler kaçırdığının farknda bile değil demek ki. Yine muhteşem dizilmiş sözcükler. Okunası ... Ama bence en güzel dizeler ; Bir yeşil çıkardım,gözlerinin içinden Tüm baharlara inat.. Sonra sıcaklığın,sıcaklığını çaldım gülüşünden Güneşi kıskandırırcasına Ve zulamda artık hayalin Hatıraları yalnız bırakırcasına.. Yüreğinize sağlık. Sevgimle...
Gözlerin,
.............gülüşün,
...........................ve hayalin..
Bir yeşil çıkardım,gözlerinin içinden
Tüm baharlara inat..
Sonra sıcaklığın,sıcaklığını çaldım gülüşünden
Güneşi kıskandırırcasına
Ve zulamda artık hayalin
Hatıraları yalnız bırakırcasına..
Artık ne geceleri anlatmak var dizelerde,
Ne de deli hasretleri..
Aykırı zamanlaradır savaşım..
Gökkuşağından çekip bir bir renkleri,
Yaşamımdan çıkardığım siyahlara inat yazışım..
Ne güzeldir sevgili;
Seni gelecek zamanlara resmetmek,
Geçip karşısına saatlerce seni seyretmek,
Dinleyebilmek hayalinle eski bir sevda türküsünü,
Dinleyebilsen bir kez sen de sevgili,
...........................................bu sevda gönüllüsünü...
şiirini aynen alıp ekledim çünkü kıyamadım bölmeye...
siz var ya, bu gidişle serbesti baya sevdireceksiniz bana...
tebrikler...