(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
''Geçmişine küskün, ..................................solan zamanlar... '' İşte bize bu cümleyi yaşatan size bu cümleyi yazdıran hayat sitemi ölesiye hakediyor...Yüreğinize binlerce sağlık.Kısa ama öylesine vuruyorki yürekten...
Sevgili Hamiyet yorum sadece şiireyse susacağım ama genel anlamdaysa sevdiği yanıbaşındayken de insanın sitem etmeye hakkı vardır diye düşünüyorum ben illa bir ayrılık bir iz bırakması geride gerekmez mutlu bir paylaşımın unutulması,verilmiş bir sözün unutulması gibi bunlar dada sitem edebilirsiniz ayrıca sitem illa zehir saçar gibi olmak zorunda değil..Tatlı sitemler de olabilir..Özetle ayrılık olması şart değil diyorum ben sitemde bulunmak için.. Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Sitem etmek ancak ve ancak yitirilen sevgiler üzerine gerçekleşir... Sitem edersiniz onun size hatırlattığı her ize, esere... Lakin o sitemde anlaşılamaz, çözülemez hisler barındırırsınız sevdaya dair... Neden soluktur zamanlar... neden boş bir çerçeve bize anlatır hikayesini boş olduğuna rağmen? İşaretlermi saklıdır yoksa? yüreğinize konmuş noktalar, soru işaretlerimi mevcuttur o boş çerçevede...
Sadece yazmak değildir şiir, hissetmektir... öyle büyük bir histirki yaşadıkların; onları şiirler bile anlatamaz... yazılar bile dile getiremez... kelimeler adeta suyunu çeker...
Neden edebiyatın en duygu kokan mecra-ı acılardan ve hüzünden geçer hiç anlamam.Bildiğim bir şey var duygusal milletiz vesselam. Şiirinizin yaşanmışlıklardan yola çıkmadığını düşünmek istiyorum.Yada en azından zatınızın en koyu hüzünlerden bile mutluluklar çıkarabilen biri olduğunuzu. Tebrikler.
siteminize kulak verip sevgiyle sulanınca zaman canlanıverir hatta açtığı çiçeklere siz bile inanamazsınız...ama sizin kaleminizden sitemde güzel duruyor.çok güzel dizelerdi yine...saygı ve sevgiyle kalın
..................................solan zamanlar... '' İşte bize bu cümleyi yaşatan size bu cümleyi yazdıran hayat sitemi ölesiye hakediyor...Yüreğinize binlerce sağlık.Kısa ama öylesine vuruyorki yürekten...