sen sustuğuma bakma ! barok gözlerinin kızıl kirpiğine sürüldü -aşk rimeli- gümüş bakış ortası zemberiği kırık aşkzamanı dil ucu gel gitler savruldu… savruldu cornélia
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cornélia şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cornélia şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edebi ve sanatsal akımları ve o akımlar içindeki olguları, etkili ve ilgi çekici imgelerle akıcı ve çok nefis biçimde şiire aktarmışsınız Entellektüel birikiminizin göze çarptığını söylemeliyim... Harika bir tat aldım...Kaleminizi saygıyyla selamlıyorum...
güneş çocuklarının diyarına uzanır aşkın ruh renğin altına keser sapsarı isyan arp çalar sadakat ürperir dağlar kavuşuruz cornélia ! cennet düşlerimize
Neydi senle aramızdaki hikâyenin ana fikri?Önce 'Leyla ile Mecnun' u oynamıştık,Ah! Ne güzel günlerdi,Bazen sarhoş, bazen dost, bazen âşık,'Gurur ve Önyargı' yı sahneledik sonra.Keşkeler, belkiler lal oldu dilimizde.Sonra 'Suç ve Ceza' girdi aramıza…Sen hâkimdin, ben davalı…Tanığım yoktu belki…Ama sen çoktan yazmıştın tutanağı…Karar: 'İsyan Günlerinde Aşk'…Şimdi ne yapıyoruz diye sorarsanFinal sahnesindeyiz artık…İnmek üzere perdeler…Ve son sahne: 'SEFİLLER' diyen güzel mısralardı sevgili şâir'im tebrik ederim can-ı gönülden. sevgiyle kalın hoş kalın
sen sustuguma bakma yazılır askın yakından görünüsü. hangi masal beni özleyebilir ki cornelia! bilmelisin... tüm sehirlere düstükce ortacag tanrıları yalnızca ben siliniyorum...
'Şiir'düşmüş güne 'Şiir'... Dağıldım her mısrada ayrı ayrı.. Akış, üslup, aktarış sarıp sarmaladı ruhumu. Çok güzeldi çok.
Bildiğim: CORNELIA FUNKE'nin bir yazar olup kitaplarının olduğuydu.
İnternette araştırdığım bilgide ise! Bir değirmenci olan babası varlıklı olduğu; annesi ise bir fırıncının kızıydı Cornélia'nın. "Işığın ve gölgelerin ressamı" olarak da anılandı.
Tragedya... Çağdaş tanımıyla, sıradan bir kişinin gerçekçi bir çevre içinde toplumsal çelişkilerini hissetmesiyle ortaya çıkan oyun türü . Şarkı/türkülerin dili Yunanca efsanelerinde.
Ve der ki 'Şair'; Biz aşkın en yüce en günahsız haliyle en masum sözlerle, kavuşup, buluşalım, ruhlarımız tutkulardan arınsın ah Corneila... Aşkın coğrafyasını yazalım sadakatle... Cennet düşlerimizle.
Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz 'Şair'. Saygımla...
Poseidon'a denizler
Hades'e yeraltı düşer..
ölüler ülkesi..
gönülsüz cornelia...hadesin kızı..
ve zafer ganimeti..
brutusun vahşi pençelerine doğan kanlı bir aşk..
kaleminize sağlık...güzel dizelerdi..