Günaydın Anne; Söze nasıl başlasam bilmiyorum, Sen yanımda olsan, çok daha kolay olurdu mutlaka, Gözlerimin içine bakar, duygu yoğunluğumu ölçerdin önce.
Neşeliysem nazlanır, üzgünsem nazlandırırdın, Ne garip değil mi anne, biz bilmedik çocukluğumuzda, Anneler günü, babalar günü. V.s. V.s. Bizim için her gündü, anneler-babalar günü.
İş güç ve yaşama dair mücadeleleriniz nedeniyle, Akşamdan akşama, ancak görürdük yüzünüzü, O da yemek sırasında, Sofrada herkes tamam olsun isterdi babam, Aksi halde kimse ağzına lokma koymazdı, Cıvıltılar ve şakalaşmalar arasında beklerken.
Siz sevginizi mahcup yaşardınız biliyorum, Aleni değildi hiçbir şeyiniz, Hiç unutmam bir keresinde, Babam elinde bir demet çiçekle gelmişti eve, Ve seni sormuştu nerede diye.
Oysa evimizin her yanı çiçekti ya, gülmüştük babama, Değişik bir şeydi, hatırladığım kadarıyla, Sonradan öğrendim Salep Çiçeğiymiş adı, Nadir bulunan bir çiçekmiş kırda bayırda, Yani çok kıymetliymiş, şimdilerde adı Orkide.
Bak işte gene beceremedim iki laf etmeyi, Bir de ağlamadan bir tek gün yaşamayı… Şimdi, gene neyin var diyeceksin değil mi? Hiç bir şeyim yok anne, sen yoksun çünkü. Sensiz-sizsiz ve Annesiz, neyim olur ki Anne…
Mekânın Cennet Ruhun Şad olsun, Anneler Günün Kutlu Olsun Annem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günaydın anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günaydın anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne şiiri gördüm mü okurdum..Ama bu yıl anneler gününde dışarıdaydım..Geldiğimde üzücü bir olayla karşılaştım..Bir şair dostu kaybetmenin üzüntüsünden çok az şiir okuma fırsatı bulabildim..... .....Biz daha 13-14 yaşlarına kadar anneler günü nedir bilmezdik..Bizim için her gün anneler günü sayılırdı...Son yıllarda önemli bir gün olarak kutlanmaya başladı..Biz isterdik ki analar 365 gün mutlu olsun..Töre cinayetleri,başlık parası gönül yarası tarihe karışsın... ...Hala daha bu konuda alacağımız oldukça uzun bir yol var sanırım...... .......Bu güzel içsel duygulu şiirinle bütün annelerin ve senin anneler gününü kutluyorum... Sevgi ve saygılarım sonsuz.....
Çok teşekkür ederim Umut Öğretmenim, Aynı Jenerasyon'un çocukları olduğumuz için öykülerimiz de örflerimiz de yoksunluklarımız da, yoksulluklarımız da birbirine çok benziyor..
Emek vermiş, yüreğinizdekileri paylaşmışsınız bunun için de ayrıca teşekkür ediyorum..
Bak işte gene beceremedim iki laf etmeyi, Bir de ağlamadan bir tek gün yaşamayı Şimdi, gene neyin var diyeceksin değil mi? Hiç bir şeyim yok anne, sen yoksun çünkü. Sensiz-sizsiz ve Annesiz, neyim olur ki Anne
Mekânın Cennet Ruhun Şad olsun, Anneler Günün Kutlu Olsun Annem...
ÖNCELİKLE ANNENİZE RAHMET DİLİYEREK BAŞLAMAK İSTİYORUM..SİZİ DE VEFALI BİR EVLAT FEDAKAR BİR ANNE OLDUĞUNUZU BİLEEK BU ANLAMLI GÜNÜNÜZÜ EN KALBİ DUYGULARIMLA KUTLUYOR YAVRULARINIZLA MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN DİYORUM.. ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR ŞİİRDİ...YÜREK SESİSİYDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ...KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Günaydın Anne; Söze nasıl başlasam bilmiyorum, Sen yanımda olsan, çok daha kolay olurdu mutlaka, Gözlerimin içine bakar, duygu yoğunluğumu ölçerdin önce.
yaradanın, cennetini ayaklarının altına bıraktığı bu kutsal ve tılsımlı varlıklarımıza ne yazsak ne anlatsak azdır. duygu yoğun,içten gelen gönül daneleriydi okuduğum. sağ olan annelerin günü kutlu olsun,emir vaki olan annelerimizin kabri nur,makamı cennet,rahmeti bol olsun...saygılar...HŞT
halilşakir tarafından 5/8/2011 8:11:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygu yüklüydü dizeler. Kutluyorum değerli şairim. Kaybettiğimiz tüm analarımızın mekanı cennet olsun. Yaşayan tüm analarımıza, sağlıklı ve uzun ömürler diliyor. Anneler gününü kutluyorum. Selam ile.
Tatmadığım ve yaşam boyunca eksikliğini duyduyduğum bir sevgi anne sevgisi Tüm annelerin (ölmüşlerin yerlerinin ışıklı,sağların mutlu,sağlıklı olmaları dileğimle) anneler günü kutlu olsun