(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Sevgilisi Vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Sevgilisi Vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evlenselerdi acaba bu gözyaşlarının teki akar mıydı? Hiç görülmedi de birbirlerine âşık olduğunu zannedenlerin bir ömürboyu bu çerçevede birlikteliklerini sürdürdüğü...
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
Ülkü Ahıska 5.Nisan.2011
Şaire kızımın birbirinden güzel dizelerini gönülden kutluyorum.Örnek bir hece şiiri vezni düzgün akıcı evet kutluyorum şairemizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
çokkkkkkkkkkkkkkkkk muhteşem,ama bişi merak ettim yıllar sonra değişmemişlermiydi tanıyabilmişler kendilerini..gözlerdendir belki dimi...kutluyorum şu yazdıran yüreği belkide o kalemin gerisinde sizdiniz belki..
ne olur beni mazur görün; saymadım heceleri ben sayma özürlü değil ali onbaşı okulu mezunuyum..askerde aldım okuma..yazma diplomamı.... hece ise bu şiir...neden hece şiiri sayın şairem....
mazinin bir yara olarak kalması bu olsa gerek ne güzel bir anlatım vuslatsız aşklara dair dermansız yara sızlayan bir yüreğin iç çekişi Muzaffer beyin yorumu ile sizin kaleminizin birlikteliğinden can bulmuş okurken/dinlerken çaresizliği hissetmemek mümkün değil ayrıca tavırlara yansıyan vefaya gösterilen sadakatte ayrı bir asillik yüreğinize kaleminize sağlık sevgilerimle güzel dost
Rica ederim hiç öyle düşünmeyin.Ben sizin güzel gönlünüzü ve güçlü kaleminizi çok iyi tanıyor ve size hak veriyorum. Yeter ki sağlık olsun.gönüller herzaman beraber.iyi geceler.Sevgimle.
keşke daha çok gelebilsem sizlerle beraber olabilsem ama vakit öyle bir inatlaşıyor ki benimle o kaçıyor ben kovalıyorum yetişemiyorum bir türlü ilk kez bu gün günüm gelsin emekliliği düşüneyim diye içimden geçti..okumak yazmak artık bir tutku yetişememek inanın beni çok utandırıyor sizlere karşı..haksızlık etmişim düşüncesi ile güzelliklerden payelenememek üzüyor işte dilerim beni anlamışsınızdır.yoksa ne kaleminizin ne yüreğinizin hakkını vermeye muktedirim sevgilerimle
Ben meğer neleri kaçırıyormuşum da haberim yokmuş.... Bu ne güzellik Şairem.....Şiir....müzik ve yorum.... Hepsi birbirinden güzel.... Ama sevenlerin ayrılmasına gönlüm hiç razı değil. Nasıl olsa bir perisin....başka bir şiirde vuslat olur inş... Kutluyorum......sevgi ve selamlarımla....
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
Hangi yürek sevdaya bitecek diye başlar? ama olmayınca olmuyor istenmeye ,istenmeyede olsa yollar ayrılıyor,çok anlamlı hüzünlü dizeler sizin yüreğinize değerli hocamın nefesine sağlık.başarılarınız bitimsiz olsun sevgili şairem.selam sevgimle..
************************ ''Bir zamanlar mâziye bak ne kadar şendik( gençtik),, Şimdi demler değişti, kadere boyun eğdik mi? Belki de... Çok güzel anlatımla nefis bir şiir olmuş sevgili arkadaşım. Kutluyorum yazdıran yüreğini...
can dostum degeli hocam harıka çok güzel bır şiir okudum... dinlentıde çok güzeldi samanyolu hocamada saygılar... o güzel yüreğinize sağlık kutluyorum... sevgı ve saygılarımla....
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
bir sevda masalıydı şiir önceleri heyecanlı dolu dolu aşk ardından gelen ayrılık pek yaman süzgün gözler birazda kaçamak ağıtlar soldurur gönülleri yaşanmayan mutluluklar
harikaydı anlatım seslendirmede renk katmış hüzünlü yüreğinize sağlık sevgiler
Alıştığımız masalların mutlu sonuna inat ayrılık estirmiş hüzünlü şiiriniz.... Tek kelime ile harika bir şiir, yorumuyla bütünleşip insanın içini acıtıyor Üstadem. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla...
SONUNDA KEREVETİ OLMAYAN MASALLARA BEN KIRIK AŞK MASALLARI DİYORUM HERKES BAŞKASININ KOLUNA DÜŞTÜĞÜNE GÖRE DEMEKKİ GİTMELER AYRI YÖNEDİR . Size özgü bir duygusallık Sesinizden dinlemek hoş olurdu. Ama Muzaffer dostta bu işi gerçekten güzel yapan ender dostlardan biridir.
kader ağlarını genelde sevdalıları ayırmak için kuruyor sınava benzetiyorum bunu sabır ölçmesi gibi... sonra da hep yürekte tazelikte kalan aşk yıllar sonra dışarı çıkıp buluştuğun da tıpkı sallanan bir köprü gibi oynatıyor kalpleri yerinden...sevmek sevilmek sonu ne olursa olsun yaşandığı kadarı ile bile ne kadar acılarla da kuşanmış olsun değer.hiç sevmemekten iyidir.. Allah sevenleri ayırmasın boynunu bükmesin diyor bu güzel şiirde yaşanmış aşk ın tüm acı tatlı çıplaklığı ile anlatımız çok güzeldi saygı sevgilerimle...
haklısınız arkadaşım.Allahın imtihanıdır bunlar. Zaten leyla ve mecnundanberi kim kavuşmuş sevdiğine. yorumunuz çok güzeldi.Tahta köprü bizi buluşturdu. Sizi tanığıma memnun oldum.güzel yürekli kardeşim. Favorilerime aldım sizi. nice paylaşımlara.Selam sevgiler.
Hangi yüreği götürmez ki bu şiir, bir de yorum eski flimlerdeki gibi duyarlı olursa. Okuma temmbelliği verse de gözlere kulak yüreğe indiriyor duyguları. Yazan kaleme, yorumlayan sese teşekkürler...
ülkü hanım şiiriniz çok güzeldi eskiden huzur sokağı isimli bir roman okumuştum birden o geldi aklıma aynı şiirin konusu vardı kutlarım yüreğine sağlık
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda
Seven yüreklerin ayrıldıklarını duymak beni hep üzmüştür Ne güzel bir anlatım vardı dizelerde şairem Başka kollarda can bulsada yaşammm yinede o mazii hiç silinmiyor yüreklerdennn...Tebrik ederimmm Sevgilerimleeee
hayatın içinden yürek kareler kutluyorum sanata kattığınız sevgi yürekli eşsiz güzellikleri iyi ki varsınız sevgili gül peri Ülkü dost..:) ve tebrikler değerli ses Muzaffer dost.. sevgim saygımla hep selamlar..
Yüreğiniz dert görmesin,yüzlerce benim gibi sevip kavuşamayanların yüyeğine kor düşürdün sanki benim için yazmışsın kutluyorum güzel şiirinizi,selam ve dua ile...
Tam hayattan bir sahneydi. İnsan bir omur bekler o ani ama o an geldiginde bir yabanci olmustur beklenen. Cok guzel anlatti siir o dramatik ani. Yureginize saglik Ulku hanim...
Öyle çok ki böyle hayat hikayeleri! Nice gönüller gibi, tüten ocağında külüm var benim desem yeridir.... Okurken, dinlerken mazinin sayfalarını açmaya vesileydi eseriniz. Şiire can veren kaleminizi, duygusuna yoğunluk katan ses yorumunu en kalbi duygularla kutluyorum Ülkü hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
şiir ayrı yorum ayrı güzel olmuş iki usta kalem bir araya gelince mükemmel bir eser çıkmış ortaya. şiirin içeriği hayattan kesitlerden oluşmuş mazinin tozlu raflarına yolculuga çıkartmış şairem bizleri. sanırım Muzaffer abimin yorumunun bu kadar güzel olması kendi hayatından bir parca buldugu için daha da bir duygulu yansımız kayda :))
her iki gönül dostumuda canı gönülden kutluyorum tebrikler arkadaşlar ilhamınız bol olsun saygılar.
yorumlarkende duygulanmıştım Rahmetli belgin doruğun bir filmi vardı bu hicaz saz seması taa ordan kalmıştı aklımda onlarda sonunda ayrılımışlardı bende çok etkilenerek doldurdum birazda hayatımdan bir kesitti sanki Sevgili ülkü bu konuda çok başarılı tebrikler sevgili kardeşim
Şiir yazmak ayrı yorumlamak ayrı bir sanat.Sesinizin tınısı çok güzel.Eskiden beri yorumlarınıza hayran kalırdım. Adeta bestelenmiş gibi kelimelere ruh verdiniz. Ben bile dinlerken çok duygulandım. gözlerim buğulandı. Allah bu güzel sesinize zeval vermesin efendim. Tekrar teşekkür ediyor selam saygılarımı gönderiyorum.
Çok güzel bir şiir kutlarım şairem mükemmel sanki bir masal gibi dinledim, Muzaffer beyin kadife sesinden dinlemekte bir ayrıcalık. Bir kahfe yaptım hem içiyorum hem dinliyorum. bir kerede değil bu kaçıncı dinleyişim. Yalnız sonunu beğenmedim.. Türk filmine benzemiş.. Her iki yüreğide kutlarım Sevgiler her ikinize gitsin benden...
Ah hiç sorma o günleri . Rahmetli eşim, ben, görümcen , her hafta sonu nerde güzel filim varsa oraya giderdik, tabi onlarda hep aşk flmleri hem izlerdik hem ağlamaktan şişerdik. Eşim derdi yahu bunlar gerçek değil ne ağlıyorsunuz derdi, birde bakardık ki onun gözleride yalı. Hani derler ya erkekler ağlamaz, onuda kim çıkarmışsa. Bu yürek duygu işidir erkeği kadınımı olur hem ben ağlıyan erkeği daha da çok severim. Hassas yürekli olduğunu gösterir ağlaması bence. Sen çok yaşa emi beni eski güzel günlerimize götürdün.. Sevgiler.
Beni güldürdün Emineciğim.Bu şiir sanal bir senaryonun dizelere dökülmüş hali.Gerçekle ilgisi yok.Malum ya biz şairlerin hayal gücü çok geniş oluyor. Bazan şuuraltını çalıştırıyoruz. Çok teşekkür ederim arkadaşım.Beğendiğine memnun oldum.Yine sen bu duygulu filmi izlemeye devam et.Ne de olsa bir parçacık gerçek payı var. Selam sevgimle. Çocukluğumuzdaki Türk filmlerinde de aşıklar buluşamayınca ağlardık. Zaten aşıklar hiç kavuşamaz.Leyla ile Mecnundandan beri bu böyledir.
aşık yapan aşklar hep uzakta kendi aynalarında birbirlerini görenlerdir yoksa ne güzel şiiriniz olurdu nede şiirin konusu...... güzeldi...kutluyorum sizi ve kaleminizi selam saygı ve dua ile
şiirlerinizi okudum çok çok güzel ikimizde aynı şekilde ve çizgideyiz sadece duyguları fazla yansıtıyoruz kalemlerle bende eskişehirde 5 yıl çalıştım sizi tanımak çok güzel sanırım sizinle çok güzel dizeler paylaşacagız , bnende 1966 yılında yazdıgım 2 tane roman denemesinin rahmetli annem tarafından sobada yakılmasından sonra birdaha roman denemesi yazmadım malum bizde halen aşk deyince hep yanlış anlaşılmalar oldugu için ben şiirimi alıştırıncaya kadar oldukça uzun zaman geçti agır satırlarım var eşim asla okumaz oglum ve kızım da edebiyatın şiir bölümüe hiç ugramadıkları için bakıp geçerler. benimde şiirlerim mahalli gazete ve polis dergilerinde yayınlandı çünkü ben emekli emniyet müdürüuüm oldukça çok yer gezdim, tüm şiirleimi, hep yatgaın kendisinden aldım ve kahramanları hala canlıdır, ve onlardan aldıgım hayat hikayelerinden esinlenerek yazıyorum empati sanatını çok iyi bildigim için empati yoluyla degerlendiririm her şeyi önce, sonrada kahramanları ile tanışır ve hayat hikayelerini dinler sonra yazarımç sizi tanıdıgıma çok memnun oldum sizinle yazışmak ve konuşmak beni mutlu eder saygılarımla
Ben de çok memnun oldum efendim.Eşim Eskişehirde bürokrat olarak üç yıl çalıştı. Kısa hayat hikayenizden çok etkilendim.Anneniz roman müsvettelerini bilmeden mi yaktı.İçim acıdı çok üzüldüm. Benim kızım oğlum da şiirle ilgilenmezler.Benim büyük babam edebiyat öğretmeni idi ve aruz vezni ile şiirler yazardı.Bana şairlik ondan bulaşmış. Sayfamı ziyaretiniz beni çok mutlu etti. Saygılar efendim.
sevda yüklü,hüzünlü,anlam ve ustalık dolu anlatımı olağanüstü güzel okunası beyitlerdi. severek ve hazla okudum.tebrikler ve de saygılar sunuyorum...HŞT
Hazin bir aşk hikayesiydi.Ben umdumki karşılaştığı anda çarpan yorgun yürekler terketsin bedenlerini ve el ele verip huzura ersinler.AYRI DÜŞEN GÖNÜLLER BERABER BİR YOLA DÜŞSÜNLER.Harika bir anlatımdı.Kutlarım.
Konuşmaya ne hacet, bakışınca gözleri, İçlerinde kalırdı, düğümlenmiş sözleri.
Gönlündeki bu sevda,hiç dinmeyen acıydı, Yanındayken özlemi,deva bulmaz sancıydı.
Boyun eğip gittiler,herkes kendi yolunda, Düşünerek maziyi, başkasının kolunda.
OYNASAKTA OYNAMASAKTA HANGİMİZ ROL ALMADIK Kİ BU HAYAT FİLİMİNDE ...HELE O SON FİNAL DİZESİNE NE DENİR..OKUNACAK BİR ROMANIN ,YAŞANMIŞ BİR HİKAYENİN ÖZETİ DEĞİLMİYDİ..SONU NE OLURSA OLSUN ,ADI DEĞİŞİKTE KONSA YAŞANMADI MI ,YAŞANMIYOR MU BUNLAR..NE DEYİM Kİ DAHA..SÖYLENECEKLERİN HEPSİ ŞİİRİN İÇİNDE VAR ZATEN..BU KALEMİ TANIYAN BİLİR YORUMU İÇİNDE YAZAR..YANİ DEMEM O Kİ KÖRDE ANLAR SAĞIRDA ANLAR..VELHASILI ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİ
Ömür kifayetsizliği getirip, insanın burnunun ucuna dayayınca neler, neler düğüm düğüm olmuyor ki... Ne acı ne de acımasızlıklar terk-i diyar eder. Vur abalıya misali. Kaç kırık camdan düşer yollara gözyaşları ve kaç pencerede iz bırakır bekleyişler... Saçların bile pes ettiği sökünlükte, beyaza MERHABA der tel tel... Üşengeçlik nedir bilmeyen zalimlikler, durmakta bilmez. Ekildiğin yerden biçilme zamanın geldi dercesine, sallar da sallar orağını... Hasadın sonunda elde kalan ise BAŞKASININ KOLUNDA BİR SEVGİLİ olur...
mükemmeldi cannnn....yüreğin var olsun.Sayın Tekbıyık hocanında sesine sağlık.saygımla.
Hiç iyi bitmemiş Ülkü Hanım... Ama yazık ki çoğu öyle bitiyor Anadolumuzda... Bir yandan töreler, bir yandan aile çıkarları Yok aşka, sevgiye, duyguya yer...
MERHABA ARKADAŞIM ŞU AN SAYIN TEKBIĞI DİNLEYEMEDİM AMA DİNLEYECEĞİM ÇÜNKİ ÇOK DEĞER VERDİĞİM BİR ARKADAŞ YORUM LARINI HAYRANLIKLA DİNLERİM BU GÜZEL ŞİİRİ YAZAN YÜREĞİ ALKIŞLIYORUM HAYRANLIKLA OKUDUM BİTANEM YÜREĞİN VAR OLSUIN BİTANEM SEVGİ İLE KAL
siyahgecem tarafından 4/5/2011 1:19:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aylar sonra yeniden geldim bu şiire
son derece güzel bir şiir fevkalade güzel bir yorumdu doğrusu
tek kelime ile müptelaym ben sese ve yoruma .
selam olsun bu güzel eseri bizlere sunan dost yüreklere .
ilhamın bol olsun Ülküm tebriklerim kalsın gönül sayfanda.