(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKK'A ULAŞIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKK'A ULAŞIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçtiğimiz yolda izimiz kalır Can toprak olsada özümüz kalır ------------- kalplere vurulan Hakk’ın mühürü kalır mustafa-sade.doğru söyler özümüz, sözümüz Hakk’a ulaşır.
GÖZ YAŞI DAMLALARI GİBİ YÜREKTEN DÖKÜLEN VE YÜREKLERİ OKŞAYAN HAK AŞIĞININ BU GÜZEL ŞİİRİNİ ZEVKLE OKUDUM BİR RDAHA OKUDUM Teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Değerli dost KALEMİN DAİM OLSUN.
Cafer Karamahmut tarafından 5/10/2011 12:29:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Yürekleri saran kini büksekte N’olur her gönüle bir gül eksekte; Ne sen alçaktasın, ne ben yüksekte Farkımızın tümü; Hakk’a ulaşır."
mana deryasına daldıran harika dizeler.. kutladım hayata kattığınız erdemli eşsiz güzellikleri değerli şair Mustafa Sade dost..:) sevgim saygım selamlarımla...bu da benden olsun..
Kibri terk etmeli oddur lâinden Nefsi terk etmeli şuttur hainden Doğrudan şaşma baddır mainden Terk-i Terk-in tümü; Hakk’a ulaşır
Hakka nefis hırsını yenmiş benlik duvarını aşmış lokmasını insanlarla paylaşmış nebiler veliler cematine girebilecek arı duru bir kul olarak ulaşabilenlerden olmanızı ve olmamızı diler bu güzel çalışmanızdan dolayı sizi kutluyorum selam ve sevgiler. Yüreğinize kaleminize sağlık Sayın Mustafa Sade Hocam.
Her yapılan şeyin O'nda bir karşığı vardır mutlaka.
O'nun izni olmadan, yaprak dahi dalından düşmediği hakikatından yola çıkılarak söylediğin şeylerin tümünün Hakka ulaşmaması gibi bir lüksünün olmasını düşünmek ne denli gafillik olduğu ortaya çıkar.
Hakikata kapı aralayan yürek sesin için sizi kutlarım.
Geçtiğimiz yolda izimiz kalır Can toprak olsada özümüz kalır Sohbetimiz kalır, Sözümüz kalır Şarkımızın tümü Hakk’a ulaşır.
Dost dünyada herşeyin de bir kaydı var Yapılanlar bir gün elbette bize de ulaşır Her nokta da yüce ALLAH'IN mührü var Kötülükte iylikte bir gün yüzümüze bulaşır.......AZAP...EVET DOST GÖNÜL DEMİŞ İYİDE DEMİŞ KUTLARIM SEVGİM DAİMA...
Can toprak olsada özümüz kalır
-------------
kalplere vurulan Hakk’ın mühürü kalır
mustafa-sade.doğru söyler özümüz, sözümüz Hakk’a ulaşır.
GÖZ YAŞI DAMLALARI GİBİ YÜREKTEN DÖKÜLEN VE YÜREKLERİ OKŞAYAN HAK AŞIĞININ BU GÜZEL ŞİİRİNİ ZEVKLE OKUDUM BİR RDAHA OKUDUM Teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Değerli dost KALEMİN DAİM OLSUN.
Cafer Karamahmut tarafından 5/10/2011 12:29:20 AM zamanında düzenlenmiştir.