(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Görmedin mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Görmedin mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım, Harikasınız... Sanki mısralar ağzınızdan birer inci tanesi gibi dkülmüş... Seven ve düşünen yüreğiniz dert görmesin. Sizi ve şiirinizi gönülden kutlarım... Selam ve Sevgiler...
Harika bir yüreğiniz var manalı ve duygusal nameler dökülmüş kalpten şiir değil de türkü olası var şiirinizin saz 'ı teline vurup türkü söylesin anlayan. tebrik ederim çok güzel bir şiir okudum. Saygılar
çok enfes bir şiirdi zira olyı o kadar güzel ve akıcı anlatmışsınızki insanın severek okuyası geliyor ve okuyoruz haz alarak saygılar sevgili Mustafa bey
Şimdi ne kadar yazarsam yazayım, sen bana gelmeyeceksin bilirim. Ben yine ben im işte yapacak hiç bir şey yok. Yazabildiğim sürece acımı dindiriyorum ve bu yazı işte o yüzden hiç bitmesin istiyorum. Yazdıkça aklımda canlanan hayaline bir kez daha aşık oluyorum. Bir daha olmaz dediğim çok şeyi içimde bir volkan gibi patlatıyorum. Sana dair ne varsa önce üzerindeki örtüleri kaldırıyorum, tozunu siliyorum ve paslı sandıklardan çıkarıyorum yavaş yavaş Yüzleşmek zorunda olduğum gerçek bir şeyse eğer anlıyorum ki tek gerçek sen oluyorsun. Şimdi ne zaman içinde sen geçen cümleler kursam, boynumu eğiyorum. Gözlerin karşımda değiller biliyorum, ama bakamıyorum Bir gün bu yazıları okuyacaksın elbet, ve işte filmleştirmek istemem ama, belki ben çok uzaklarda olmak, eğer çok uzaklardaysam şunu bil ki, aslında hep senin yanındayım.diyen mısralardı tebrik ederim sevgili şairim.sevgiyle kalın hoş kalın.
cok begendim
yüreginize saglik
saygim sonsuz