Bağışla beni kalbim! kanatlarından vurulmuş kuş gibiyim hayatın karlı yamaçlarında senden başka yok sığınağım gözlerimde dalları fırtınalarda kopmuş bir ağacın hüznü bahtıma düşen gurbet, yüreğime sığmayan hasret başımda gam, nemli kirpiklerle, bir uçurum kenarına tutunmuş kalmışım.
Bağışla beni kalbim! senden başka sığınağım yok seni hak etmediğin haksızlıklara uğratıp, kimseye haksızlık etmediğim için bağışla. yalancı sevdalara gark edip, zalimlere yol ettiğim için bağışla… zindanlarda unuttuğum, hep zayıftan yana taraf tuttuğum için beni bağışla…
Seni hep incittiğim, kırdığım için bağışla dönen çarkın dişlilerine ayak uyduramadığım için çıkar için kimseyi satmadığım için bağışla işte huzurundayım kalbim insan gibi yaşamaktan, insan gibi düşünmekten başka bir şey gelmedi elimden hayatta tuttuğum her şey düştü kırıldı...
Hep dikenli yollarda yürüdüysem, kanadıysam, yandıysam hasret olup acıtıldım, incitildim, itildiysem. şimdi bir köşede bükükse boynum sar sevgiyle yaralarımı bağışla beni kalbim...
Bağışla beni kalbim! senden başka yok sığınağım ezikliğim fakirliğim seni hep üzdüğüm için bağışla. onurum gururum dürüstlüğüm için bağışla...
Temiz özüm, yaşlı gözüm, riyasız sözüm için saflığım, hüznüm, çocuk göynüm için çocuklarım, sevenlerim, sevmeyenlerim için ezmediğim karıncalar hasretini çektiğim dağlar için cömertliğim, mertliğim, merhametim için bağışla…
Bağışla beni hayat, göğümdeki son yıldız bahçemdeki çiçek, kanadı yaralı turnam Sen de bağışla beni canım Anam, başımın tacı, gözümün ışığı. bu yalancı dünyada hep aldandığım, aldatmadığım için. insan olmayanı, insan sandığım için. dönen çarkın dişlilerine ayak uyduramayıp, yoksul ve yalnız kaldığım için beni bağışla...
Affet beni ey kalbim! yok başka çarem, anla bilki, seni hiç utandırmadım affet ki, başı dik, vicdanı pak, alnı ak gezeyim gezdiğim yerde…
Tutunduğum bütün dallar kırık damıtılmış çocuksevgilerle yaşamak zor kalbim başlayabilmek için yeniden şu unuttuğum hayata Ve yer bulabilmek için gönlümün yorgun ve kederli güvercinine bağışla beni kalbim! budur maruzatım…
Varsın yalancılar, yalakalar tutsun yol başlarını özlemlerimize ihanet etsin hayat dostluklar içimizde ince bir sızı gibi kalsın…
Biz dünyaya dostuz ya, hayatı, insanı, insan gibi seviyoruz ya! ... yetmez mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bağışla beni kalbim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bağışla beni kalbim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizi okumak ayrı bir güzeliktit
kaleminiz varolsun
saygılarımla
zaralıcan