sumuş dudakların arasında alıyorsun yaşama sevincini, biliyorum ki gözlerin çukurunda aglıyor gözlerim. gecegündüz arasında saklıdır tenin, hıçkırık sesi geliyor meçhul yerimden, bu sestir yılarca içime göçen acı, kalbimin duvarlarını hınca hınç döven sancı, seni öylesine temiz tutum ki, ve öylesine meftun oldum ki sana, sen esrarengiz sevgili duyabiliyor musun gecenin içinde ki beni, anlayabiliyor musun bu ızdırabımı? zihnim boşalıyor sevgili. ruhum bedenimden göç ediyor, bu nasıl bir sensizliktir içimde, uçurumlar yükseliyor bagrımda, kızıl kıyamet kopuyor yüreğimde, sana anlatım sensizliği ama hep yarım anladın. şimdi yarım yaşıyorum bu hayatı, sen anlam yitimine ugratın beni sevgili, çiğerime ulaştı anlamadıgın korkularım, korkularımda yasal olmayan agrılar, korkularımda yasal olmayan ayrılıklar, sana ne anlatımsa olmuyor, ve analdım sevgili anlamadıkların temizliğini, anlatamadım anlamadıgın aşk yitimlerini, anlatamadım sevgili yerin göğe aşkı olşunu, anlatamadım leyla nın mecnun dan göçüşünü, anlatamadım sevgili anlatamadım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?