para konuşuyor kadın susyor, para konuşuyor aşk ölüyor. para büyüyor insan küçülüyor, ve sokak başında gözü yaşlı bir kadın, aşkı çalınmış,hayalleri yagmalanmış,yüreği parçalanmış... gökte ezan sesi yerde imanın yırtılmış perdesi, yüzüme düşüyor sevgilinin o masum sureti, edep perdemin ardında inaçlarımla dolu bir dünya, ünümde inançsızlıga açılan büyük ve görünmez bir kapı, önümde görünmez derin kuyular, derin acılar derin yanlızlıklar.... ve agladı kadın... agladı gözlerimde gözlerim, kadın agladı aşkın ölümüne, feminist bulgular yerini aldı vitirim camlarında, kadın yanlızlaştı kırık aynalarda kendinie baktıkça, ve agladı kadın. morden boyaya batı düşleri, yalanlara kurban oldu mutluluk dolu gülüşler, ve agladı erkek kadını kaybedince, agladı cocuk evde yanlız kalınca, yanlızlıkla örülü cocuk büyüdü, suç artı kaosa döndü dünya, ve agladı insanlık; çocuk, cocuk kalınca. ve agladı kadın yuvasız kalınca.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE AĞLADI KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE AĞLADI KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.