(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şu senin ördüğün düş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şu senin ördüğün düş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O incecik çizgilerden soktular da, uçurumların en derinine, yine de tınmadı insaonoğlu mu desem... düş görenler mi desem onlara. boğulup yok olacaklarını anlamadılar mı yoksa , emperyal güç ve düşüncelerin zorba kıskacından kurtulamayacaklarını.
Geceler uzundur ve de karanlık; düş görüp hayal şatoları kurmak için her türlü örgüye müsaittir hayal rüzgarları, kur urabildiğin kadar; ör ! örebildiğin kadar kendini çepe çevre saran duvarları. Nasıl olsa geceler biter, tanışırlar aydınlıklarda acı yüzüyle gerçeğin.
Hoş geldiniz ! özlemiştik, uyaran anlamlı, toplumsal vurgulu şiirlerinizi. Esenliklerle selamlıyorum sizi. Kemal polat
kempol tarafından 3/15/2011 2:37:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
tanrıçaların isimlerini sayıp durma onlar oyuncak bebeğidir insanların
insanlar ki kurup soylu yalanların merdivenini kiraz toplayıp yerler tükürürler çekirdeklerini
...Analmı ve okurken doyumsuz bie keyif veren ustaca anlatımı ile harika dizelerdi. ...Yazan yüreği ve kalemi kutluyorum. ...Saygı, sevgi ve şiirle kalın.
Aslında şiir değişmiş mi, çok değişik bir şiir mi olmuş. Üç defa okudum. Üçünde de değişik anlama geldiğini sanıyorum. Galiba şiir de budur. Tebrikler.