Eskil sokaklarında anıların dolaşıyorum, öksüz bir çocuk gibi yüreğimde kırık bir dal sızısı ve soluk ürpertisi bir yaprağın …
ardımda bıraktığım aynalara tutup yüzümü yılların gözlerinde iki damla gözyaşıyla bir dost izi arıyorum, kirlenmemiş bir bakış çocukluğumun ince sızısından kalma alıp götürmek için uzak bir kıyıya…
dalgın ve dargin anıların yamacında oturmuş uzak dağ doruklarına bakıyorum daha uyanmamış sabah, bahar ve yaz uyanmamış, susmuş gün. ah! … güz yağmurları iniyor, acılar ve ihanetler üstüne çırılçıplak ve sevgisiz kalmış bir şiirim kimsesiz bir kış sokağında…
ah! gülen gözleri menekşelerin, munzur bakışlı ceren geçtiğim tüm kıyılara kırık gözyaşlarımı bırakıyorum ince duygularımı toplasam avuçlarım kanar …
bütün baharlara geç kalmış, yorgun ve yaralı bir yolcuyum heybemde türküleri unutulmuş bir şafağın yalnızlığı hüznün ıslattığı kirpiklerimde bütün yağmurların adı gözyaşı. ..
dalgalarını gönül dalgınlığında saklayıp acılarını içine gömen bir denizim ben yüreğime gecenin hıçkırıkları, ve hüznün ince ezgilerini toplayıp vurduğum bütün kıyılara kırık gözyaşlarımı döküyorum
uzak diyarlara hasret taşıyan göçmen bir kuşum ben her defasında düşerek, kanadı kırılarak sevgiye koşan aşklara, acılara, ayrılıklara vurup kendini hayatın yaralı trendinde sarp kayalardan geçip, şiirler toplayan kirpikleri kırık bir dünyanın teninde
ben ki, herkese gül sunan, gül bağışlayan, ve herkesten gül isteyen kırılgan çocuk kör olası talihine isyan edip bırakıp gönlünü bir çiğdem ile dağ arasında durmadan üşüdüm hayatın kirli sahnesinde
ey sevdamın suskun gülü, ey iki gözü iki damla hasret çiçeğim ömrümün en ince yerinde duruyorum şimdi ümitlerden, hayallerden uzak nasıl yaşarım ben gönlümü hangi seherlere bırakıp giderim sen yoksan sen yoksan boğulup gitmez miyim hayatın bu kirli sularında? Sen ki, yitip gitmesini istemediğim tek mevsimsin hayatımda. tut elimden umut çiçeğim, umutsuz koma beni umutlara götür....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yorgun Yolcu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorgun Yolcu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.