olup bitenden önceydi olamayanlar tam da burada bitirmiştik cümleleri uyanmak için geç mi kaldık?
en ucuz raflarda el altından satılıyor uzun zamandır kullandığım maskem, kalbime tecavüzden af yemiş kurşun ağırlığında sözler sektiği yerden yaralıyor, ağır oturaklı yağmurlarda ıslanıyor ruhum şizofren bir ayrılık nakaratı yetim zamanlara akıyor. gül kurusu suslar debeleniyor üretim hatalı gülüşlerimin yerinde avuçlarımda üç küçük nokta aşk yetmezliğinden kanıyor
siz de sevmiştiniz eminim benim gibi hani aşk derdik adına kısaca uzunca "biz"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uykusuza masallar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uykusuza masallar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUTSUZ YÜREKLERE MUTLU MASKE....NE ÇOK KULLANILAN BİR ÜRÜNDÜR DEĞİL Mİ?KİME DOKUNSANIZ YAPAYLIĞI BELLİ BELLİ OLMASINADA OKADAR SIKI TUTTRULMUŞ Kİ YÜZLERE....KORKUYOR YÜREKLER ÇIKARTILIP ATILIRSA O MASKELER ÇIRIL ÇIPLAK KALMAKTAN......
UĞRADIĞIM BU GÖNÜL SAHİLİNİZDE NE ÇOK DENİZ KABUKLARI VARMIŞ. KULAĞIMA DAYAYIP DİNLEDİĞİMDE NE ÇOK ŞEYLER ANLATTILAR BANA BENDEN OLAN.....TEBRİKLERİMİ GÖNDERİRKEN SAYGI VE SEVGİLERİMDE BİR DEMET PAPATYA İLE GELSİN YÜREĞİNİZE.....VE HİÇ SUSMASIN.....
UĞRADIĞIM BU GÖNÜL SAHİLİNİZDE NE ÇOK DENİZ KABUKLARI VARMIŞ. KULAĞIMA DAYAYIP DİNLEDİĞİMDE NE ÇOK ŞEYLER ANLATTILAR BANA BENDEN OLAN.....TEBRİKLERİMİ GÖNDERİRKEN SAYGI VE SEVGİLERİMDE BİR DEMET PAPATYA İLE GELSİN YÜREĞİNİZE.....VE HİÇ SUSMASIN.....