ben yokluğunu doğurdum ömrümden, intihar’f aralarımda kızılcık şerbeti dehşetler, günlerimi sığdırdığım pencere önleri gece yatısı vaatlerine geçiş yapmış kimi der hasretinden, kimi ise saçılıp dağılan, senliğimden daha derin uçurumlarda öldüm ben
fakat ölmek, ölmek öyle olmaz dedi duman perdesi, dağınık bırakınca bir umut aralığından, kübist bir üslüpla salınır gidişlerin resmedildiği tasaya geniş açı, panoromik ne varsa göründü yok anında.
pisi pisine sevip gittim ben, oysa daha yaşanası trajik kazası vardı yok yerlerinden itina ile bilenmiş, ucu açık, üstü kapalı çekip gitmeler kreşe bırakılmış mutlu sonlar çok yakarışlı bir aşka dönüşmüş gündüzü mülteci, gecesi sürgün evi.
misafir terliği gibiyim bu aralar, pazardan üç çifti ucuz versiyonlu giyenden çok gidenin mest olduğu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sıkıntı çekmesin diye az sevilen aşklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sıkıntı çekmesin diye az sevilen aşklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sınırsız ihtimalleri var ölümün. Ya da ayrılıklar için sınırsız ihtimaleri aşkın. Hepsi mümkün olan beklenmedik zamanlar var zamanın içinde saklı. Zannımca kötü bir alışkanlık aşk. Az sevilen aşklar gerçekten sıkıntı çekilmesin diye seçenekler arasındaki en doğru seçim gibi geldi bana da şair. Harika derinliklere sahip ve içine içine çeken azılı bir şiir idi. Etkileyici güzellikte hem de. Yüreğinize sağlık. Sağlık, huzur ve mutluluk dileklerimle.
Hayatın ne getireceğini bilemediğimiz gibi en az ne kadar yara alırız diye de düşünmeden edemiyoruz, ölüm kurtuluşu bu işin sanki, teşekkürler, gönlünüzce kalın.
Çıkamadım şiirin içinden dağıldım Bazı parcalarım gidende kaldı bazısı kalanda Sonra gittim balkonda sigara içtim biraz soğuk yedim sonra suçluyu buldum Kübizmin suçu Bi de benim o terliklerle aram hic iyi olmadı