Deniz’in mavi sakalında parlayan venüs yıldızı avuçlarında nur ellerini sür yüreğime
"sen" mum "ben" pervane geçtikçe kendinden ....
Rüyalarımın buğulu ninnisi gibi Dalgalar kulaç atar geçmişin çocuk şarkılarına Sonra dudakların, kiraz dudakların gelir aklıma dondurma üzeri "kaymak" sanki kayar gider... çamların altında yatan mesut günlere!
ve ellerin kokan saçlarım dökülünce omuzlarıma ………yüklenir tüm gam yeli göz kapaklarıma
Seni sevmek, seni özlemek… Muzip gülüşünde taçlansın
Şimdi tüm şiirler yağsın üzerime Ve tüm iklimler salkım saçak sarsın evreni Gözlerinde mühürlensin ömrümün kızıl akşamları Akın eden gece kuşları sanrıları çınlarken kulaklarımda Kır istediğin kadar mıhlandığın zincirlerini Yaya kaldığın yürek uçurumunda
Ve sen ırmaklaşırken usumun kıvrımında Sana akıyorum ömrümün an be an her anında Sen benden hiç gitmedin ki! tenimde ki can kadar Hep vurgun, hep dargın kaldın hülyalarımda
Ben ve yüreğim Hep ürkek baktık iskelesinde demirli yıldızlara Ki güvercinler kanat çırparken mavi umutlara Yalnızlık… yalnızlık içimde kor alevdi pervanede korlanan Bir köşesinde sen saklı yüreğin biliyorsun...
Dalgasında yüklüydü Kaf dağında girdap Her koyda gizli gizli akıyorken hayat Sen, hiç sır saklar mısın şiir?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIR SAKLARMISIN ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIR SAKLARMISIN ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben ve yüreğim Hep ürkek baktık iskelesinde demirli yıldızlara Ki güvercinler kanat çırparken mavi umutlara Yalnızlık… yalnızlık içimde kor alevdi pervanede korlanan Bir köşesinde sen saklı yüreğin biliyorsun...
Dalgasında yüklüydü Kaf dağında girdap Her koyda gizli gizli akıyorken hayat Sen, hiç sır saklar mısın şiir? DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; UZUN ZAMANDIR UĞRAMIYORDUMYA SAYFANIZA OKUYAMADIĞIM DİĞER ŞİİRLERİNİZEDE GÖZ ATTIM BÖYLECE..GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
Ben ve yüreğim Hep ürkek baktık iskelesinde demirli yıldızlara Ki güvercinler kanat çırparken mavi umutlara Yalnızlık…yalnızlık içimde kor alevdi pervanede korlanan Bir köşesinde sen saklı yüreğin biliyorsun...
Dalgasında yüklüydü Kaf dağında girdap Her koyda gizli gizli akıyorken hayat Sen, hiç sır saklar mısın şiir?
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Şimdi tüm şiirler yağsın üzerime Ve tüm iklimler salkım saçak sarsın evreni Gözlerinde mühürlensin ömrümün kızıl akşamları Akın eden gece kuşları sanrıları çınlarken kulaklarımda Kır istediğin kadar mıhlandığın zincirlerini Yaya kaldığın yürek uçurumunda
Kudretli kaleminizden seçkin şiirinizi büyük haz duyarak okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
ama şiir bu
ne yapacağı belli olmaz