Gök kuşağı tüm renkleri cıvıldadığında dağların eteklerine insanları tekrar seviyorum... Karşıma aldığım herkes gülüp geçiyor bana ottan boktan mutlu oluyormuşum diye... Söylesenize Allahaşkına, o göğüs kafesinizde taşıdığınız sol tarafınıza titreten organ niye?
/
Yollardan tabelaları kaldırıp yönümüzü kaybetsek hani hep beraber şöyle biraz daha kaçamasak kaderden? Belki mecbur olduğumuzu anlarız birbirimize...
Sevgi insanı onaran en kuvvetli rüzgar ve kuşlar buna tutunup kıştan kaçarlar her sonbahar. Tutunsak şöyle bir kuşun kanadına? O nereye, biz oraya kaybolsak daha da...
Sanmayın bir daha bulamazlar bizi hepimizin döküldüğü bir deniz var. Sevgi / evet sevgi denizi, oranın suyu ne haram ne tuzlu! Sadece cesaret biraz sevmeye... Herkesi ve kendinizi...
/
Sanmayın delirmiş bu şair ayrıca delinin yolundan gitmek de ayıp değil...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Şiiri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Şiiri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.