Zaten, ne avuç içlerine ismimi çizdin. Ne de varoşlarımı kundaklakmaktan vazgeçtin...
/
Sormadın biliyorum, sormazsın da...
Ama içimden sana uzun uzun anlatmak geliyor! Ondan anlatıyorum...
...
Mevsim neyin zamanı bilmiyorum Bazen ağlıyor, bazen gülüyorum... İçimde mızraklı elçilerimle ismini dilimliyorum. Bütün şehirden rica ediyorum, seni bana kötü anlattırıyorum...
Sabahları sigara dumanıyla, tıkadığın kalp damarlarımı temizliyorum. Sonra kırık kanatlarımı yamalama telaşıyla meleklerin ibadetini bozuyorum. Yardım diliyorum!
Bana, "Sen ilk önce gölgeni bul, sonra tedavin seni bulur" diyorlar. "Ben gölgeme el salladım" diyorum. Anlamıyorlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ardından... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ardından... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yalnız gecelerde bir ses ararken susup Şimdi rüyalarına alma beni Ben öyle kalabalığım ki tek başıma Sen yine orada sessizce dur Artık gelmesen de olur!"
"Yalnız gecelerde bir ses ararken susup Şimdi rüyalarına alma beni Ben öyle kalabalığım ki tek başıma Sen yine orada sessizce dur Artık gelmesen de olur!"
saygımla