Çalacak kapısı kalmayınca adamın, kendine dönüyor mecburen. Bu sebepten; her akşam, doğrusu sabah ilk ışıklarını vurduğunda suratıma, bağrımın kapısını çalıyorum... Kaybolan baharlarım adına...
/
İçimi titretiyor gecenin ayazında, sokaklarda dekolte mecburiyeti taşıyanlar Belki de ondan sığınıyorum onlara...
Ucuz karakterlerle saklambaç oynamak acı, ama her seferinde kendimi sobelemek; suç üstüyken hem de, inan daha başka bir acı gözüm...
Kendime kaldığım zamanlar , hep orijinal bir hüzün perdesine saklanıyorum. Her bıçak yarası sanki kanımın rengini değiştiriyor. Belki de ben öyle sanıyorum... Bir de sabahı oluyor işin tabi komidine terk edilmiş mendiller buluyorum, içlerinde rengarenk hap kalıntıları...
/
Gözümü güne akşama yakın bir vakitte açtıktan sonra kapıya her yaklaştığımda göz yuvalarım eziliyor. Yürüyecek vasfımın bile kalmadığını görüyorum...
Sanırım, ayaklarımı çalmışlar, seni alıp götüren masallar Beni bir gün sana getireceklerine söz veren ayaklarımı...
Nerde bir batakhane adımı sayıklıyor geceleri Ayakları olmayan, elleri tutmayan, gözünde yaş, kalbinde kramp eksik olmayan , kavga etmek bir yana, dayak yemekten yorulan bir adam... Arkanda bıraktığın öyle bir adam...
/
Sonra gece yine derin bir dekolte... Sonra yine ürküten müezzin ve yine o adam şu çalıntı masallarına ağlayan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden Sonra Günüm Gecem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden Sonra Günüm Gecem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başarılar..