En son hangi istasyon, liman veya otogardı? Belki bir uçaktı Ya da bir kervandı...
Sana el sallamış mıydım? Yoksa öylece bakmış mıydım? Sen nereye gidiyordun? Ya da ben niye ağlıyordum?
Gökyüzünü turuncuydu!
Gecelerin daha aydınlık olduğu zamanlarda, şafağın sökmesine giderayak tökezlediğimi hatırlıyorum. Paradokslar, beyin hücrelerimle oynaşıyordu, kaburgamda tarifi olmayan bir yük hissediyordum, ellerim terliyordu, sıcaktı... Turuncu bir gökyüzünün erketesinde gözlerimin içinde yanaklarını görüyordum, o kocaman yanaklarını... Tek başımaydım. Sonra sabah ezanını duydum.
Yüreğimin tam ortasında bıraktığın bu bıçak Sanırım aklımı oynattıracak Organlarımı parçalayacak Gözlerime vuracak Ağlatacak...
Ama...
Sonbahar erken geldi diye Ya da sen sonbahardan da erken gittin diye Aklım biraz üşümüş Rüyalarım gerçeğe dönmüş Olabilir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Belki rüya belki gerçek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Belki rüya belki gerçek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.