vuruldum bu akşam saat geceye iki kala. ayak izlerim aşınıyor gecenin bir yarısında, ıslanıyor dudagımdaki sıgara. karar namem verilmiş habersizce, birileri dolaşıyor yasak sokagımda, kim oldugunu bilmediğim birileri dolaşıyor. arakmada kan revan içinde ben. ısızca duruyor orada sen. nefes almıyorsun,ses vermiyorsun,gölmüyorsun... ey şeytandan kalma şey baksana bana. baksana gözlerimin karanlık noktasına. içimde baygın yatıyorsun uyan. uyan ey zavalı aşk uyan. sabaha çok var ama genede sen uyan. uyan gözlerimde ölen uyan. sokagımda saygısızca iki katil geziyor, örtemiyorum açıkta klan şeyleri. zaman sürtünüyor yanaklarıma ve çizgiler bırakarak geçiyor sokagımdan. ey zavalı şey neden korkarsın ki böyle miskince durursun. içimde kıyımlar başlamış uyan uyan. uyan gece çıldırıyor içimde. içim çıldırıyor dışımda. ey unutulmuşlugum ey yanlızlıgım yeter artık uyan. uayan karanlık yürüyor gündüzüme. uyan gözlerim intahar ediyor geceye iki kala, uyan ben bende intahar ediyor geceye iki kala.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey unutulmuşlugum ey yanlızlıgım yeter artık uyan. uayan karanlık yürüyor gündüzüme. uyan gözlerim intahar ediyor geceye iki kala, uyan ben bende intahar ediyor geceye iki kala.
Tebrik ediyorum. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
uayan karanlık yürüyor gündüzüme.
uyan gözlerim intahar ediyor geceye iki kala,
uyan ben bende intahar ediyor geceye iki kala.
Tebrik ediyorum. Güzel bir şiirdi.
Saygı ve selamlarımla.