(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"...düşseydi, ‘dokunsalar yağmaya hazır yağmurlarım’."
dün geceyi sabaha uykusuz bağlayan yalnız ben değilmişim.. Vay benim anamın öz oğlu..!
içimden daha önce karaladığım birkaç dize geçti.. yazmazsam olmayacak "çamurdan oyuncakların bile vefa göstermiyordu -doğduk.. büyüdük- ara kesitinde yiten çocukluğuna sahi ne çok yaşadın bu telaşlı bedende ..................................... dünyada kaç kuruşluk bir fasıldı güldüğün..? "
Düşlerini-kabuslarını bölüşmek hülyasına yandığım esmer güzeli kardeşimden, kapkaranlık ama "afilli" bir şiir daha...İçine düştüğüm karanlığı kağıda dökebilirsem akaşama kadar, ithaf olsun bu yanmış-yıklımış kardeş dizelere..Allaha emanet olasın..
benim korkunç rüyalarıma açılan yatağı sidikli sabahlarım vardı hep başka çocuklarda oyuncaklarım… ah bilseler benimde ellerime ne çok yakışacaktı fakat yalan değil, afili durdu bende yalnızlıklarım.
benim korkunç rüyalarıma açılan yatağı sidikli sabahlarım vardı hep başka çocuklarda oyuncaklarım… ah bilseler benimde ellerime ne çok yakışacaktı fakat yalan değil, afili durdu bende yalnızlıklarım.
Tam puan ... Kelimeler isyanda ...mayınlar patlayacak gibi ...
gönlünüze sağlık...kabuslar ve düşler aynı şiirde nasıl güzel düşmüşler yanyana................................... bir uyku bir de unutmalar ne kadar büyük nimet. :)