(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ağrılı bir hikayede seni düşündükçe titrer roma(n)tizmalı diz(e)lerim..
anlatmasam da anlarsın, an/ladıkça ağlarsın.. sen ağladıkça kederli yağmurlardan beslenen çiçekler baştan aşağı sana bezenecekler..
sen hep böyle ansızın ezgisi hüzünlü yağmalısın.. "
Sabah sabah.. "akşamdan kalma" bir hüznün üstüne iyi yağdı/n.. Şeref/li ve Kemal' ermiş dizelerle.. yürek demeliydim biliyorum.. ama o yürek yüzünü şiire dönmüş, kocaman gözleriyle " ben burdayım" diyor zaten.. Allah'a emanetsin. Miracın mübarek olsun..
Fırtınalı bir denizde gel gitlerle boğuşan delikanlı bir yürek...Büsbütün güzellik, hüznü damıtan yağmurlarıyla...Bizim "çağın dışına" düşmüş esmer güzeli öykümüz..Ne kadar bireysel görünse de zamanın ve toplumun kaygısıyla boyanmış baştan sona...Bir yaz gecesini daha bunları paylaşarak geçiremezsek yanarım, demli çay ve sigara eşliğinde...Allaha emanet olasın yiğit kardeşim...
azzeki tarafından 8/9/2007 2:30:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
bıraktım artık şiir beni yağmalasın....
Düşanka tarafından 2/26/2008 11:18:14 AM zamanında düzenlenmiştir.