elif demişler kulağına.. iki gencecik kuyudur gamzelerin, kız ben su demişim adına okuyup, içmişim gözlerinden açılmışım büyük kavgama..
elif demişler kulağıma.. bir büyük deprem içim, su değmez yangın, el sürmüşler duvağına.. kız ben seni, sürgünde, barışta vurulmuşum ellerimle pay etmişim yarama..
geleceğim elbet babil kuşları da gelecek, hububat kuşları, kafes kuşları en fazla kuşlarağası sevinecek bunu.. pencere buğusuna çizdiğin resimlerde bekle beni bekle, ayrılık notları yakarak ışılttığın gökyüzünden ineceğim dünya karanlıktır, yollar sınır çünkü..
çıkageleceğim birgün, beni affet affet, masal kızları boynuma dolamışsa saçlarını ve bir çocuk söylene söylene düşünüyorsa yan mezarda, dalımdan düştüğüm yerde; bir masa, bir kalem, yani kağıt buralardandır gecikmişliğim sana, ellerimi affet mektuplar yakıdır, bil ki; şiirler ağıt..
yani gelmişsen.. elif yazdım tarihime bilsen nasıl güzel, en fazla derin bir yerdir gamzelerin, kız ben sana, su demişim sevdan ölümdür, içmek ömür boyu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
su dedim adına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
su dedim adına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bekle beni küçüğüm karlar tozarken gün ağırırken bekle kimseler beklemezken bekle beni geleceğim böyle bir şiir okumuştum bir vakitler güzel bir şiir diğerini kulağıma salık veriyor ne güzel dokundu şiir anlatımı akışı söylenişi içimde yankılandı yüreğinize sağlık
yani gelmişsen.. elif yazdım tarihime bilsen nasıl güzel, en fazla derin bir yerdir gamzelerin, kız ben sana, su demişim sevdan ölümdür, içmek ömür boyu...