İstanbul’u kalbim sanırdım, En fazla hep Dolmabahçe’yi sever Bir çocuk gibi öpüp, okşardım yer lambalarını. Ben aklımı düşürürdüm, Kız kulesi İlk kez sevdalanan bir kız gibi Kuşları düşünürdü.
Hani çıldırmasa deniz Balıkçı tekneleri çıldırır hani Diyelim ki; bir küçücük kavonoz avuçiçlerim İçelim derdim, Hisardan içelim prometheus Yığınaklar, yapayalnız Ayışığı çünkü eşsiz.
Aşiyan deyince İstanbul’un kanı çekilir sanırdım, Ben önceleyin Haliç’i Kurşun sayardım, Bir kez saydıydım bunu Attila İlhan’ı Erguvanların vurduğuysa doğruydu.
Ah şu İstanbul’la ikimiz Nice sevdalı dolaşırdık, Güz inince tenhaya Sokak adları altında öpüşür Barikatlarda çatışırdık Ama sen bilme bunu şataraban.
Sen çengici kız Ey eprimiş bahar sesli çocuk Karanfilli bir şarkı çal Unutulmuş akşamların hatırına
Gülümistanbul Yanık tenli Haydarpaşa’yı almış koynuna…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülümistanbul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülümistanbul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.