(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLEDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLEDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin ahengi akışı bir başka ya mana denizin dibinde ki incilerin ışıltılarını yansıtıyor ruha yüreğinize kaleminize sağlık selam saygı ve hürmetlerimle
slm hocam senin şiirlerin gercekten çok harika okuyorum doymuyorum ayrı bir tat alıyorum senin sayfana girmeden edemiyorum kalemine yüreğine sağlık yaradan yar ve yardımcın olsun saygılarımla hocam
Gerçekten çok ama çok güzel bir şiir kaleme almışsınız her yönüyle gönle hitap eden okudukça okunası bir eser olmuş. Gıptayla okudum. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Anamı sorarsan, kuzen mihriban Babama kardeşti seninde baban Hûri dedidiğin kız, yakın akraban İsmini sormadan, SULTAN eyledi...
Ne varsa, ne yoksa, önüme serdi Uyandım hûlyadan tenim ürperdi Giderken yanakdan bir bûse verdi Kocamış gönlüme DERMAN eyledi..... .......Yunus hocam, yüreğinize ve kaleminize sağlık, bu eseriniz bana Ömer Hayyamı hatırlattı bir anda, haz alarak okudum tam puanımla sayğılar sunarım saygılarımla
Ne varsa, ne yoksa, önüme serdi Uyandım hûlyadan tenim ürperdi Giderken yanakdan bir bûse verdi Kocamış gönlüme DERMAN eyledi.....
Şiiriniz bana Karacaoğlanın dizeleini hatırlattı. ---Bir gün karacaoğlan çeşme başında çok güzel bir kız görür ahu gözlerine aşık olur. Ve onunla konuşabilmek için çeşme başına gidip kızdan bir bardak su ister.O da şöyele başını kaldırır. -----Buyur emmi der.
Çok ağırına gider Karacaoğlanın Hemen dilinden şu dizeler dökülür.
Bizim ilde urum olur, ud olur Sızılaşır Bozkurtları aç olur Bir yiğide emmi demek güç olur,
Bir kız bana emmi dedi neyleyim.
Karacaoğlan der, nen edip nen olayım Akan sularınla bende geleyim Sakal seni matkap ile yolayım
Bir kız bana emmi dedi neyleyim
Duygulu gönül sesinizi okumak güzeldi.Bunca aradan sonra geldim.Nice paylaşımlara. Selam saygılar efendim.
Hiç zorlanmadn evirip çevirmeden öylesine sıcak öylesine samimi övgüler döktürmüşsünüzki SULTAN,a biz bile hayranlık duyduk.Çok begendim.Kutlarım arkadaşım.
Mecliste hemen göze çarpınca ancak bukadar güzel anlatılır.Anneside Mihriban olunca söyleyecek söz yok.Güzel rüyalar görmek dileğiyle.Emeğinize sağlık. kutlarım sevgilerimle.
* * * Vermişse yaradan sevdiği kula Kim derki güzellik başıma bela Sarılmışım emmi hâk olan yola Söyledi sözünü, MERCÂN eyledi...
Anamı sorarsan, kuzen mihriban Babama kardeşti seninde baban Hûri dedidiğin kız, yakın akraban İsmini sormadan, SULTAN eyledi...
Ne varsa, ne yoksa, önüme serdi Uyandım hûlyadan tenim ürperdi Giderken yanakdan bir bûse verdi Kocamış gönlüme DERMAN eyledi.....
Gönlünüze sağlık Yunus Hocam, çok güzel, sımsıcak bir sevda şiiri okudum kaleminizden, yürekten kutluyorum üstadım. Yüreğinizin ve de kaleminizin gücü daim olsun dilerim.. Sağlıcakla, sevgilerle kalınız, huzur ve mutluluk içinde..
Mecliste bir güzel aklımı aldı Döndü başım döndü, devrân eyledi Göz göz’e gelince gözüm de kaldı Uçtu gönlüm gitti, SEYRÂN eyledi..
Merhaba efendim harika bir şiir okuttunuz sizin usta şairliğinize kakışır tarzda kutlarım üztadım çok beğendim akıcı çok hoş yüreğinize emeğinize sağlık üstadım Yunus ağabeyim.Selamlar Saygılar.Allaha emanet ol...
Anamı sorarsan, kuzen mihriban Babama kardeşti seninde baban Hûri dedidiğin kız, yakın akraban İsmini sormadan, SULTAN eyledi...
Ne varsa, ne yoksa, önüme serdi Uyandım hûlyadan tenim ürperdi Giderken yanakdan bir bûse verdi Kocamış gönlüme DERMAN eyledi.....NE GÜZEL BİR KURGU VE ŞİİR DUYGU DOLU HİS DOLU AKIŞKAN HİSSEDEREK OKUDUM DOST HARİKASIN SEVGİLER KALEMİNE...
Öncelikle şiirlerime vede sayfama göstermiş olduğunuz alakadan dolayı size sonsuz teşekkürlerimi iletirim, sağolun varolun.. Bu arada dikkatimi çeken bir olay hemen hemen her şiirime ilk yorumu sizin yapmanız olduki; o da ayrıca beni mutlu ediyor, demekki iyi bir dost iyi bir okuyucu kazanmışım ne mutlu bana..
Tekrar teşekkürler Allaha emanet ol.. kardeşin yunus
ya mana denizin dibinde ki incilerin ışıltılarını yansıtıyor ruha
yüreğinize kaleminize sağlık
selam saygı ve hürmetlerimle