Bir çocuksun sen şiirlerle şarkılarla avunan Sinemalar tıklım tıklım sokaklara taşarken Sen filmin senaryosundasın Yüreğinin darağacında bir yudum süt bulma umudun Bırakabilir misin her şeyi yüzüstü Bir sigara içimlik zamanlar değil mi düşlerin Ya da yıldızlar değil miydi? Direkler arasında mahya yerine çektiğin Bir damla mutluluktu , kurdun ağzından almak istediğin Bir damla umuttu , kurtlar sofrasından çaldığın Ve aktı durdu yüreğine Kirpiklerin de hep asılı duran o iki damla Sen bir çocuktun daha olmamıştın Fidan olmayı beklerken meyveye durdu filizlerin Kök salmak için ekinlerin koynuna Kol vermiştin toprağa Gölgende boy vermişti keşkelerin Gecelerdi senin cehennemin Seher ayazında kırağı yedi dalların Yasaklarla kesildi suyun Tek bir bahar görmüştün oysa İlkyazını yaşıyordun Kışa varmadan keseceklerini hiç düşünmemmiştin Sen bir çocuktun daha büyümemiştin Kalem olacağını zannederken Odun yapacaklarını nerden bilecektin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BİR ÇOCUKSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BİR ÇOCUKSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem olacağını zannederken Odun yapacaklarını nerden bilecektin?
Hayat bu kadar derin bukadar acı düşünülmesi gereken acımasız yaşamdır gerçi tek taraflı düşünmek yetersizdir bu şiirde oldugu gibi yaşanan çevredekilerde tanımalı bu düşleri umutları heyecenları onlarda yaşamalı birlik beraberlikte ama malesef zannedilen bahar bu bahar değil yaşanan bayram bu bayram olmayacak dercesine güzel anlamlı şiir ALKIŞLIYORUM Derinlerde düşünmekte üşümekte yüreğim...
Yasaklarla kesildi suyun Tek bir bahar görmüştün oysa İlkyazını yaşıyordun Kışa varmadan keseceklerini hiç düşünmemmiştin Sen bir çocuktun daha büyümemiştin Kalem olacağını zannederken Odun yapacaklarını nerden bilecektin?
Anlatım ve içerik çok çok güzel... Konuyu bu kadar güzel ortaya koymak ustalık gerektirir.. Harikasın şair... ...
Odun yapacaklarını nerden bilecektin?
Hayat bu kadar derin bukadar acı düşünülmesi gereken acımasız yaşamdır gerçi tek taraflı düşünmek yetersizdir bu şiirde oldugu gibi yaşanan çevredekilerde tanımalı bu düşleri umutları heyecenları onlarda yaşamalı birlik beraberlikte ama malesef zannedilen bahar bu bahar değil yaşanan bayram bu bayram olmayacak dercesine güzel anlamlı şiir ALKIŞLIYORUM Derinlerde düşünmekte üşümekte yüreğim...