Ah! Ninem biraz gün biraz rüzgar biraz hüzün biraz efkar ve bir tutam çiçek gönder koklamak için gül saçlarını bir de beyaz bir mendil saklamak için gözyaşlarımı
Gözlerini öp oğlumun güvercin başını okşa sesini sesim bil nefesini nefesim
Yüreğini yüreğim bil sevgisini sevgim koma ellerini öksüz üşür narin parmakları incinir ceylan bakışları bilirsin, yoktur kimsesi oğlumun...
Sevgiler de büyür Ninem özlemler de büyür gün olur sığmaz yüreklere deler gögünü dumanlı günlerin açılır perdeleri gök mavisine kavuşur güneşe
Bir mektup gönder ay Ninem sevgiler diyarından el değmemiş sevinçler taşısın güvercin kanatlarında oğluma dair...
Ah! Ninem biraz gün biraz rüzgar biraz hüzün biraz efkar ve bir tutam çiçek gönder koklamak için gül saçlarını bir de beyaz bir mendil saklamak için gözyaşlarımı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arz-u hal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arz-u hal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah! Ninem biraz gün biraz rüzgar biraz hüzün biraz efkar ve bir tutam çiçek gönder koklamak için gül saçlarını bir de beyaz bir mendil saklamak için gözyaşlarımı ...
Güzel vede anlamlı olana ne denilebilinirki, kutluyorum TEBRİKLER.
Şiir türsel özelliğinden değil, doğuşundaki zarûretten ötürü kozmik bir kaygı olarak adlandırılmalı. Ben öyle adlandırmak istedim.Yaşamla kurduğu o bağ, içlendiği o uzaklık böyle düşünmeme neden oldu. Şiirin mayasında bulunan acı, kişisel bir etken olmaktan çok tarihsel bir yansıtma çabası taşıyor.
Şiirde bahsi geçen '' oğul '' şairin kendi coğrafyası gibi, özlediği, ağladığı ve hatta yandığı. Şairin seslendiği '' nine ''ye, ruhuna zerk edilmiş zehir gibi sesleniş.Arzuladığı ve bu arzu neticesinde yüreğini ötekileştirebilmiş.
Bir çok insanın aksine, yazarken zamanın katmanlarından sıyrılmamış, daha tanıdık, daha bizden bir dil kullanmış.
beyaz sayfaya değen kalem
sevgiye banılmış yürek sesiyle
güzelleri paylaşmak ta güzel
sağolasın n.can sağlıcakla kalın