ben gidene dur diyememki, yaksın canımı ben yakamamki ağlatsın o ben ağlatamamki o öldürse beni ben yaşasın diye dua ederim insan sevdiğine beddua edemezki...
sanma dur diyeceğim sana, sanma ağlayacağım ardında, nede yaslara boğacağım kendimi, yolun açık olsun duam sana.
görmeyeceksin gözyaşımı, duymayacaksın haykırışımı, bilmeyeceksin ardında yıkılışımı, dua edeceğim sana ağlama..
ben ağlarken senin gülmen için, içimde yara kanarken mutlu olman için, özlemler beni boğarken kavuşman için, ben ölürken yaşaman için duam dır sana...
sevdiğin sen terketmesin diye, ağlatmasın canını yakmasın diye, beni ezdiğin gibi seni ezmesin diye, duam dır sana acıyı yaşama diye...
uzun bir ömür omzuna baş koyman için, bana nasip olmadı el ele sonsuzu yaşaman için, mutluluktan her daim coşman için, ben yaşayamadım ya senle giden ömrüm, sevdiğinle yaşaman için duam dır sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUAM`DIR SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUAM`DIR SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bireysel sevdanız bu mısraların ateşinde kutlu sevdaya uzanır inşaallah. Bu yüreğe fani olan değil baki olan aşkları ifadelendirmek çok yakışacak, buna yürekten inanıyorum.
Çok güzel bir dua.Giden ardına bakmadığı için habersizdir bu hassasiyet yüklü mısralardan.Fakat biz okuyanlar olarak.Mutluluğun için duacıyız arkadaşım. Çok saygılar Eski Yara
uzun bir ömür omzuna baş koyman için, bana nasip olmadı el ele sonsuzu yaşaman için, mutluluktan her daim coşman için, ben yaşayamadım ya senle giden ömrüm, sevdiğinle yaşaman için duam dır sana...
duam dır sana kusursuz ömür yaşaman için....
uğraş aşkar
dua bu,güzel edilmiş asla beddua gibi değildi, güzel ve anlamlıydı, karşılık verilmeyen sevgiye bir haklı cevap ve tepkiydi, kutlarım,saygımla,selamlar...
bugün pek mutlu olamayacağım zira şiirimin hikayesinde de yazdım bacanağımın babası dün vefat etti bugün ikindide cenazeyi defnedeceğiz,saygımla,selamlar...
Hiç bitmesin gönlündeki sevgiler ve zenginlikler...sevgilerimle...
yolun açık olsun eyy sevgili , var git ,seni bekliyor umutların.. düşünme, bakma ardına sakın... sana olan sevdamla sarılır yaralarım.. düşlediğin ne varsa al senin olsun armağınımdır sana tüm iyi dilekleriim... acırsan , acıtırlarsa , yada çiğnerse seni hayat , öğütürse acımasız çarklarında vede kimsesizliğe terkederse zaman , ardına düştüğün sevdan yalan çıkarsa beklerim seni , bağrıma basmak için. sana her zamana tutkun bu yürek.. unutma sonsuza kadar , daima gönül kapım açıktır sana...
eğerki özlersen dünün tatlı sedasını hasret kalırsan aşık şiirlerine ve dar gelirse sana konakladığın han bilgi gönül han ım açıktır sana herzaman sadece yolcu değil kalıcı gel..
harika bir yorum ap ayrı renk kattı şiirime içten teşekkürlerimle en güzel rengi olsun dost yürek kal saygı ve sevgi ile.... duam senle.
haklısıız bu konuda yaşamın bir parçası olmuş gitmeleer ister istemez yürek alışkın buna beddua ne faydaki gitsin güzel duayla saygı ve selamlar benden size dost yürek dilerim ayrılık çekip gitsin yüreğinizden ıraklara. mutlu kalın
Bazen sevdiğinin mutlu olması bile,senı mutlu kılmaya yetermiş.Çok güzeldi şairim içten haykırışların.Ses olsun senın gibi hissedenlere.Kutlarım Sevgilerle
duam dır sana kusursuz ömür yaşaman için....
sevgiliye edilen dua muhteşem tebrikler diyorum yazan yüreğe kalemin daim olsun her dem ...sevgiler