(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsterim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsterim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
slm hocam her zaman söylüyorum şimdide söyleyceğim şiirlerinin hepsi bir birinden güzel saygılarımla tebrikler yaradan yar ve yardımcın olsun saygılarımla hocam
Hoşgeldiniz değerli kalem,uzun bir aradan sonra sizi tekrar sitemizde görmek çok güzel... Yine kaleminizden harika bir eser okudum,yüreğinize sağlık ,selam ve hürmetlerimle
HOCAM HARIKA BIR SIIR TEK KELIMEYLE MUHTESEM AYAKTA ALKISLIYORUM FAZLA SOZE GEREK KALMAMIS ZATEN HAK ETTIGI BOCEGI ALMIS TEBRIKLERIM SEVGIYLE KALIN DOST KALIN MUTLU KALIN DILERILERINIZIN GERCEKLERMESIYLE DOLU KALIN VE YASAYIN.SEVDIKLERINIZ ILE BIRLIKTE.YUNUSCA KALIN.YUNUS EMRE SEVGISI VE DUSUNCELERIYLE YASAYIN.
Nefsini toz edip yele savuran Ateşten ok olup sineler vuran Sevda ateşiyle yakıp kavuran Canını canana VEREN isterim...
Kötü iş yüklenip eğrice giden Söylesin yok iken var olduk neden Sağ olup toprağa girmeden beden Hakk’a yürüyene TÖREN isterim...
Marifet’te kamil olan yiğitler Mağrur olmaz daim Hakk’ı öğütler Yunus usta isen nerde şakirtler Nefsini fizana SÜREN isterim...
Merhaba üstadım çok güzel bir şiir okudum kaleminizden her daim var olasınız kutlarım ulvi yüreğinizi. çok güzelçok anlamlı bir şiir tebrik ederim efendim.özlü sözler, özge yürek, yazmış ustası dahasına ne gerek. Selamlar Saygılar.Allah'a emanet olunuz...
Varıp düşmeli yola da gayrı Öteler beriler deyip gitmeli Bir sen var ki senden içeri.
Çok duydum ey ağam böylesi sözler Viran olmuş bak bağlar bülbüller Bir yar istersen Hakkın yolunda Arama başkasını sen ol orada.
Herkes bir dayanak ister dururda Kimse dağ gibi durmaz ayakta Salatı bir namaz anlar söyler de Bilmez ki asıl direnmek Hakkın yolunda.
Ne demişti Alim şu sözü dinle İçinde kaynayan bir volkandır Yürürsün ateşe karınca misali Yolunda ölmektir asıl mesele.üzel şiir alkışlanır Beğenerek okudum.saygı ve selamlar
güzel şiir alkışlanır Beğenerek okudum.saygı ve selamlar
Nefsini toz edip yele savuran Ateşten ok olup sineler vuran Sevda ateşiyle yakıp kavuran Canını canana VEREN isterim... ...demişsiniz ya..Ruhumuza bir cila da siz attınız...Böyle sevdalara yolcu olabilmek ümidi ile gerçek VUSLAT'a açılsın yollarımız inş.. Slm ve dua ile..ESRA
KİM İSTEMEZ Kİ BU GÜZELLİKLERİ.BÖYLE GÜZELLİKLERİN BIRAKIN İÇİNDE OLMAYI KIYISINDAN BİLE NASİPLENSEK NE MUTLU BİZE.tABİ Kİ İSTİYORSAK,YERİNE GETİRMELİYİZ BAZI ŞEYLERİ. KUTLUYORUM,EMEĞE DEĞER GÜZEL BİR ŞİİRDİ. SAYGI VE SEVGİLERİMLE.
Nefsini toz edip yele savuran Ateşten ok olup sineler vuran Sevda ateşiyle yakıp kavuran Canını canana VEREN isterim...
sevgili yunus can ne güzeldemişsin deyişini.. hak sözedene canımız kurban çoktandır şiir okumaz olduk selamve dualarımla nice hayırlı şiirler dilerim. şiir iyiye güzele gönüle hizmet ediyorsa ne güzel..şeytani ise ne çirkindir..zor sukun bulmuş ruhlarımızı kirletenlerden dolayı uzun zamandır okumaz oldum..ama sizin sayfanıza uğramak hoşgeldi doğrusu..
şiirime yaptığınız yorum için teşekkürler........sizin şiirlerinizde çok içten ve güzel......yüreginize sağlık...Allaha emanet olun,saygı ve sevgilerle....
Kötü iş yüklenip eğrice giden Söylesin yok iken var olduk neden Sağ olup toprağa girmeden beden Hakk’a yürüyene TÖREN isterim... --------------------------- Usta bir kalemden çook anlamlı güzel bir şiirdi duyarlı yüreğinizden sayfanıza yansıyandı ... düşündüren ... ellerinize sağlık kaleminiz hep sevgiyle dolsun...
Asker olduk alay' lara dizildik Hece olduk kitaplara yazıldık Şair olduk eleklerden süzüldük Hasreti yüreğe düren isterim
Sevgili hemşerim canım yunus abim sizi tekrar görmek ne güzel seni çok özlemişim. Bu güzel eserin içinde sizi yürekten kutluyorum hattım olmayarak bir dörtlük nazire yapmaya çalıştım beni bağışla saygılarımla.
çok değerli üstadım anlam dolu şiirle ne güzel geldiniz hoş geldiniz yeniden... kutladım hayata insanlığa kattığınız eşsiz güzelliklerinizi ... sevgim saygımla hep...
Saygılarımla