uyumadan gördüğüm bir rüyanın son sahnesi... çantamın herbir gözünde saramış hayallerimle uçurum kenarlarında yazdığım anonim biz dizi mektup, boynumda,annemin öpmeyi unuttuğu bir dudak payı alana asılı yarım yamalak bir cevşen ve az öncesinde çeşmesinden çıkan suyun yanında teyemmüme duran eli çamurlu bir adam,babam...
on an her şey,çantamdakilerin gizliliğinde, boynumdaki cevşenin inleyen sesinin yankısında, ihtiyar adamın reddi beli bir namaza secde edişinin manasızlığında, susuyordu...
annemin bana ağlayışını gösterip beni vazgeçirmesine az kalmıştı, son bir adım gerekiyordu Tanrı’nın kahrına ulaşmam için...
utancımdan sardığım sağ elimden çıkan tokada mahsur kalan sevgilimin, bana uzattığı bir damla gözyaşından sonrası... o damlayı öpüşüm ve namazı kılınmayacak bir ölümün narâsı...
cevşene eşlik eden annem, sevgilime miras kalan suskun çantam ve az önceki çatık kaşından eser kalmayan babam, rüyamın üç başrolüydüler... hayat senarist,sevgilim yönetmen ve ben, konuk oyuncu... rüyamı bitirenler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYAMI BİTİRENLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYAMI BİTİRENLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygılarım ile...