mutlaka bir kere ağlamışsındır hayatta, yani en azından ağladığını sanmışsındır...
farklı olmalı ağlamak... annen soğan doğrarken akan yaştan farklı... uyku sipariş ederken ağzını açarsın, yüzün senden farklı olur, gözlerin dolar,bundan farklı... soğuk havalarda rüzgar gözüne göç ederken hele,bundan da farklı...
ağlamak denince, gözyaşı gelmemeli akla, kirpikleri bağlı bir kör hiç ağlamaz mı, ya da,yoksa timsahlarda mı ağlar....
en az üç derdin olmalı, hangisini seçersen seç... ve gözlerinden yaş akarken kalbini tutmalısın, tutmalısın ki; kalbinde kimler ve neler varsa onlarda ağlasın, bil ki, yalnız olmaz ağlamak...
yapğmaya çalıştığın ağlamaksa bağırmamalısın, ayağında nasır varsa sanma ağlarsın... susmakla olur ağlamak, daha doğrusu,susarak bağırmak...
bir de sevinçli olmamalısın... kavuşmalarda ağlanır çoğu zaman sevinçten diye... aslında sevinç sanılır,değildir... ayrılıkları ayırmışsındır çünkü, kavuşmak için...
cebinde beş on kuruş paran olmalı, ve paranı örtecek huzurun olmamalı... gözlerinin morarır yavaş yavaş, dişlerini sıkarsın, alt dudağın üst dudağını iter, gözyaşı yoktur ortada ama ağlarsın...
mutlaka bir kere ağlamışsındır hayatta.. en azından biri elini kalbine koyduğunda, ve içinde sen de varsan, zorunlu olarak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMAK DEDİĞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMAK DEDİĞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
farklı olmalı ağlamak... annen soğan doğrarken akan yaştan farklı... uyku sipariş ederken ağzını açarsın, yüzün senden farklı olur, gözlerin dolar,bundan farklı... soğuk havalarda rüzgar gözüne göç ederken hele,bundan da farklı...
Tebrikler...Güzel çalışmaydı...Anlatım çok iyiydi...Kaleminiz daim olsun.
mutlaka bir kere ağlamışsındır hayatta.. en azından biri elini kalbine koyduğunda, ve içinde sen de varsan, zorunlu olarak...
Bu hayatta aglamayan biri yoktur bence sair dost ..... her aglamanin bir sebebi vardir elbet...hic bir gozyasi bos degildir ......... Tebrik ediyorum cok guzel bir siir .......saygilarimla
Sevgili dost ağlamak kalbi yumuşatır derler bazıları ağlarkende içnden küfrediyor bunlar kızgınlığından ağlar öfkesinden ağlar Bazıları suçluluğundan ağlar Benim anladığım ağlamak kalpten gelen yürekleri yananlar ile yürekleri yananların ağlamasıdır Değilse timsahlar gibi avını kandırmak için ağlayanlar değil Yazan yüreğini gönülden kutladım Konyadan selamlar
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ABLAM KANDİLİN MÜBAREK OLA...SELAM VE DUA İLE KAL