al elim,gülüşlerim elemli sahte değil, kefen olan senden ayrı bi gündü, bu, o vakitte değil, babam kelam ederdi, kulak paslıysa da sağır değil, git eğil,o’na et meyil, bulursun elbet bi çare, biçarelik çare değil...
sarsa beyni kelime bilimin,ağzına, ’bir sus be’ der ve iyot döker temizlerim, bunlar hislerim, dilini tenime tutkal edişin, tek sebebiydi aslında bu bedeni yitirişin.
şimdi böyleyim ve senden isteğim, geç karşıma ve vur ismi sende olan beni, nasılsa annem yine doğurur, bulunca aynı ekim’i...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYOT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYOT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dost belki siteminde haklı olursun ama insanoğlu bir kere doğar Ya kabul edeceksin yada terkedeceksin Yazan gönlün dert görmesin Selamlar sevgiler
Ahh iştye öyle değil hayat analar doğmuyor bir daha aslında bu şiiri okurken bir Türkü geldi Anadan geçilirde yardan geçilmez diye ama hiç birinden geçme...
Dokunaklı bir sitem, bedeni yitirişin sebebi, aklını karıştırmış nedensiz gidişi...
Çoookkkk güzeldi....
Sevgilerle..