Bir büyülü düştü gördüğüm Çok kötü bir kabusla uyandı gözlerim gerçeğe
Hüzünlü yürek
Karmakarışık HERŞEY
Hayaletler sarmış dört bir yanımı Ağlıyor gözlerim Yürekten gelir bu gözyaşları Her damlasında bir başka hatırada kalmış düşünceler
Karanlık zifir renginden koyu
Canlanır sanki nefes alır birden başka kabus başlar yeniden Dirilir yeniden ölür Bu nasıl eziyet ya RABBİ Kölesi oldum ben bu sevdanın
Anında yeşerir Anında çoraklaşır bekleyişler
Umutsuz kahreden bir ayrılık Ertesinde intahar düşüncesi Akıl bozulur Yürek çırpınır ölen bir kuş misali
Korkan bir çocuk Nereye kaçacağını bilmez halde Bir o yana bir bu yana çarpar Dört duvar arasında Yaralanır kanar yaralar Devası olmayan dert Merhemi yarda
Çırpınışlar haykırışlar yok eder Ne güzellik kalır ne de gülücükler Kırık dökük hatıralar Parça parça
Bu kadar acıtır mı ayrılık Ne ruh bırakır ne beden Öylesine yaşar Nefes almak bile zor gelir Ölümü arzular insan Yaşamaktan vazgeçer
MAVİ GÖZYAŞLARI 29 KASIM 2010
’’ŞİİRİME SES OLAN GÜZEL KARDEŞİM GAMZEYE GÖNÜLDEN SEVGİLER’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAKTAN VAZGEÇER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAKTAN VAZGEÇER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkan bir çocuk Nereye kaçacağını bilmez halde Bir o yana bir bu yana çarpar Dört duvar arasında Yaralanır kanar yaralar Devası olmayan dert Merhemi yarda
Çırpınışlar haykırışlar yok eder Ne güzellik kalır ne de gülücükler Kırık dökük hatıralar Parça parça
Bu kadar acıtır mı ayrılık Ne ruh bırakır ne beden Öylesine yaşar Nefes almak bile zor gelir Ölümü arzular insan Yaşamaktan vazgeçer ................................
Gönlüne saglık güzel paylaşımdı Yüregin dert görmesin Başarılarrın da daim olsun Selam ve saygılarımı yolluyorum..
Nazik ziyaretinize mukabelede bulunmakiçin geldiğim sayfanızda çok güzel bir şiir bulmaktan ötürü memnunum.Aşk bizi her ne kadar zaman zaman üzse de sevmek insan olmanın temel taşı.Ne yazık ki ayrılıklar da hayatın bir gerçeği.Hasrettir bize bu güzel dizeleri yazdıran.Kutluyorum eserinizi saygılar efendim
FedakarYÜKSEL tarafından 12/1/2010 1:00:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu kadar acıtır mı ayrılık Ne ruh bırakır ne beden Öylesine yaşar Nefes almak bile zor gelir Ölümü arzular insan Yaşamaktan vazgeçer SEVEREK OKUDUM..KENDİMDEN BİR ŞEYLER BULARAK DİYORUM Kİ, ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
Çırpınışlar haykırışlar yok eder Ne güzellik kalır ne de gülücükler Kırık dökük hatıralar Parça parça
Bu kadar acıtır mı ayrılık Ne ruh bırakır ne beden Öylesine yaşar Nefes almak bile zor gelir Ölümü arzular insan Yaşamaktan vazgeçer
Güzel bir şiir severek okudum ve dinledim.. Ayrılığı bu kadar güzel anlatan v e okuyucuya bu kadar hissettirebilen bir şiiri uzun zamandır okumamıştım..Yüreğinize sağlık sevgili şairewm.. Tebriklrimle.. Başarılarınızın devamı dileği ile Sevgi ve saygıyyla esen kalın....
Güzel kardeşim paylaşımınızdan dolayı Kutluyorum....Başarılarınızın daim olmasını diliyorum Emeğinize alın terinize saglık Duygularınızın aktıgını görmek insanı sevindiriyor Başarılarınız daim olsun selam ve saygılarımla....
Çırpınışlar haykırışlar yok eder Ne güzellik kalır ne de gülücükler Kırık dökük hatıralar Parça parça
Bu kadar acıtır mı ayrılık Ne ruh bırakır ne beden Öylesine yaşar Nefes almak bile zor gelir Ölümü arzular insan Yaşamaktan vazgeçer
ölüm ile ayrılığı tartmışlar elli dirhem ağır gelmiş ayrılık..bu demek oluyor ki acıtmak ne kelime ölümden acı ayrılık acısı,ama herşeye rağmen umutlar bitmesin sevgili şairem çok çok güzel dizele ve yorum tebrik ediyorum her iki sevgili şairemi başarılarınızın devamı dileklerimle safi selam sevgilerim o duygulu yüreğine ..
Bugün fırsat bulup okuduğum nerdeyse tüm 'Şiir'ler; hüzün, karamsarlık, kasvet kokuyor buram buram.. Bilmem baharın sonlanmasından mı; yoksa ömür denilenin son/baharından mı?
Acımış/acıtılmış, buruk, hüzünlerdeki 'Yürek' der ki: Şimdi sallanan sandalyeden farklı olmayan kötü bir duygu olan karamsarlıkta ruhum.. Ne kadar mesafe almaya çalışılsa da yüreğim yol almamakta.. Yaşanmış/yaşanmamışlıklar bazen çaresiz hissettiriyor kendini.. Umutların tükendiği noktadayım belki de. İçimdeki çocuk mu büyüdü yoksa? Yoksa istemeden mi büyüttüler..
Şimdi 'Uzak bir iklimin ılık havasında Bütün sevdiklerim hülyamı paylaşır; Bense camlar, camlar, camlar arkasında" der yüreğim..
Ey hayat.. İçimde sakladıklarım peşimi bırakmayıp içimde bir yerlerde hep saklı duranlarım, özlediklerim, şimdi hatırlayıp/andıkça yüreğimi daha çok sızlatıyorsunuz. D/üşüyor düşlerim.. Üşütüyorsunuz beni.. D/üşüyor hatıralarım..
Tutunmak istedikçe yaşama, yaşamın bir ucuna ve külleri karıştırıp hayata dair bir şey aradıkça sanki bulunamıyormuş.. Hüzün denilen saçlara düşen aklara benziyormuş meğer. Kopardıkça çoğalan, çoğaldıkça arsızlaşan... Sığınıyormuş meğer yürek hatıralara, hatıradakilere. En çokta unutmayı istediklerini unutamıyormuş insan meğerse.. Bunu da öğrettin bana hayat...
Bir başka şiirin yorumuna yazdığım bu bölümü yinelemek isterim. Ne kadar ağır yük olsa da omuzlarda, taşınması zor olsa da, çare değildir ölümü istemek.. Ölümü her canlı mutlak tadacaktır. Zaman zaman yaşanmış/yaşanmamışlıklar arasında boğulup; ikilemlerde kalıp; karanlık bulutlara isyan edip, yorulduğumuzda, içimizden bir ben daha kopar. Ve işte böyle anlarda; insana sığınak gibi bile gelebilir sanki ölmek, ölüm ! Ama ölümü istemek dilemek bir şekilde Allah'a isyan etmek değil midir? Sığınmak gerek Mevlaya.. Sabır gerek..
Hayatta yapacak daha çok iş var Şair. Yeter ki istenilsin. Yeter ki yaşama tutunulmak istensin. Çaba edilsin, umutlar tüketilmesin, yeşertilmeye çalışılsın..
Hadi sıyrılın şimdi bu kasvetli ruhtan, demini almış dumanı üstünde bir çay alın elinize ve gökyüzüne bakın. Göğün maviliğini görün ve ne mutlu ki bunu görebiliyorum, şu an aldığım nefesi alabiliyorum deyin. Oysa bunları yapabilmek için ne çok şeyi verebilecek, feda edebilecek insanlar var, bunu biliyorsunuz değil mi? Elbet özlemler vardır. Aldanmışlıklar da olur hayatta. Şöyle düşünmeye çalışın. Aslında ben mi kaybettim; yoksa o giden(ler) beni mi? Kalanları düşünün.. Ve mutlak etrafınızda sizi seven, size ihtiyacı olanlar vardır. Düşünmek ve şükretmek ve karmakarış ruhdan bir an önce kurtulmak lazım..
Vakit yaşamaktan vazgeçme zamanı değil, vakit hayatın tüm yaşattıklarına rağmen; inadına/inatla hayata tutunmak yaşamak ve bunu göstermek zamanı.
'Şiir'e yüreğin derin hüznü düşmüş olsa da, güzeldi her bir dize..Beğeniyle okudum kaleminizi..
Akan gözyaşlarınızın değil, ömrünüzün maviliklerde olması dileklerimle... Saygılar..
sera. tarafından 11/29/2010 4:32:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılarımla