(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATATÜRK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATATÜRK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ATAM ölümün 72.yılında seni saygıyla anıyoruz. “Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek değildir”. Yüreğimizde yaşıyorsun. Sen Türk milleti olarak başımızın daima dik olmasını istedin, boynumuz senin yokluğunla bükük, bıraktığın mirasları düşündükçe ve okudukça sana özlemlerimiz artıyor. “Benim naçiz vücudum elbe...t bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır” Sözün,bize bıraktıkların ışığında sorumluluğumuz artmıştır, yokluluğun yüreğimizde hüzün yaşatırken “Sen Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir” derken günümüzde yaşananlar, sana mahcubiyetimizi bir kat daha artırıyor. Keşke göğsümüzü gere gere senin istediğin gibi başımız dimdik huzuruna gelebilseydik,Devrim ve İlkelerin Çizdiğin Yol Yolum oldu olmayada devam edecektir,seni asla unutmayacağız...
Çerkez Kızı tarafından 11/12/2010 5:04:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
nazlı_cicegim tarafından 11/13/2010 9:08:57 AM zamanında düzenlenmiştir.