(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gül/zâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gül/zâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazıp da emek vermiş olduğunuz şiir hakkında bir sözüm yok...Saygı duyuyorum efendim...Ancak neden şu kelimeleri paramparça ederler diye hep merak ederim?...Gayesi ne?....Millet anlamıyor diye mi?
öncelikle beğeniniz için çok teşekkür ederim. kelimeleri bölme konusu ise; bu bir tarz, bir teknik benim için.şiirlerimde kullanmayı çok sevdiğim... anlaşılmak anlaşılmamak meselesi değil. kelimelerin çift anlamına bir vurgu. desem ki ; "düşünüyordum" buradan sadece düşündüğüm akla gelir, ancak kestiğiniz zaman,karşıdaki kişinin "düşünü yormak" anlamı da kullanılmak istenmiş. dediğim gibi bunlar anlamı oturtabilene bir tür kelime oyunu. gül / zar da keza aynı şekilde. gül bahçesi ve gülün ağlaması anlamında kullanılmış ancak burda en dikkat çekilmesi gereken konu her iki okuyuşta da anlamın asla kaybolmaması şeklinde ince bir dokuma yani... tekrar teşekkür ederim, benim için de bir açıklama vesilesi oldu.
İncecik bir sızı gibi şiir.
Var olasın şair.