(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmaz mı ? ...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmaz mı ? ...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru sevgi bir kelebek gibi kısa ömürlüdür bazen Ama sevgiyle geçen bir gün bile sevgisiz geçen binlerçe güne değişilmez. Çoğu zaman mutsuz olsakta ondan vazgeçemeyiz Sevgilinin omzuna yasladığımızda başımızı herşeyi unuturuz Hatta dünyayı bile .......... ama şiire dönersek Ben senim seninle varım seninle hayat bulurum seninle var olurum çok güzel ve çok değerli sözcükler hitap edilen kişi uçar kanatlanır Ama ben olsam birazda korkardım bu sevgiye layık olamamaktan saygılarımla .... döndüğünüz ve şiirlerinizden bizi mahrum bırakmadığınız için ayrıca tşkler.
Sebebi isyan olmalıydı türkü gözlüm.Yüreği buruk bir acı,derdi dermansız bir haykırış.Susmalıydı karanlık kanveran çığlıklar.Haykırmalıydı gizli kalmış gölgelerdeki sevgisiz iki yabancı insan.Yalansız yaşancaksa bu düzen düş korkusu içinde beyaz bir bulut gibi mavilerde.Özgür olmaktı kuş gibi semasında sadece mutlu bir kuş gibi. DENİZ
DEĞERLİ ŞAİRİM Gören gönül gözlerin incinmesin.Yüreğine dolanlar güneşin doğuşu gibi aydınlansın hayatınızda ....sevgimle...
konsam yarimin omzuna,
sonra rengine boyansam,
nefesine dolsam ,
gözlerinde boğulsam,
sonra da hep yanında kalsam,
olmaz mı ?...!
kutlarım yüreğinizi selamlar olsun