’Karadır kaşların ferman yazdırır Bu dert beni diyar diyar gezdirir Lokman hekim gelse yaram azdırır Yaramı sarmaya yar kendi gelsin’
~Aras !~
kan pıhtıları geziniyor ruhumda dilimde ayyaş kelimeler dolanıyor sevdamın dehşetinden ben bile ürküyorum bu kez gözlerine al beni, dudaklarım pranga, dilim lal! bu kez sahi, düş değil inan Aras, inan sevdiğim ’özlemekten yo(ğ)rulduğumda, ö l ü y o r u m ! nefesim kesilirken göğsümde, galiba büyüyorum, büyüyorum Aras!
~Aras !~
yüreğimin nazlı nehri bu ucube yalnızlık ikimizin dostlarımız çoktan yitip gittiler uzağımıza düştü toz kondur(a)madıklarımız ruhu kötürüm olmuş insanlığa rağmen bir damla umut görüyorsak eğer taşmalıyız başka sulara kendimizden (vaz)geçmeliyiz s/ağır hüznü damıtıp sevince eklemeliyiz günün en ge(n)ç saatine
~Aras !~
ruhu asi, gönlü küheylan içimin deli ırmağı ruhunu dizginle ! ölüm kadar gerçek yaşamak kadar sancılı gerçeği getireceğim ellerine güneşi ayaklarına sereceğim ey güneşin oğlu ışık serpeceğim sözlerine kamaşacaksın!
~Aras !~
pahabiçilmez k/ayıplarla geçerken hayat kaprisli bir ütopya alıp götürecek benliğini/aklını acayip düşlere dalıp gideceksin uyan ruhum, uyan Aras! bekleme artık duraklarda son tren de usul usul gitti uzaklara simdi bir şarkı tuttur diline hatıraları anımsatan türkü boy verecek ezgide, dinle!
~Aras !~
yönüne koşmak istiyorum yoluna yordamına savunmasız bir işaret olmak ardınca sürüklenirken bi çare kalbim göçebe eşkiyalığımı savurmak istiyorum kentlere saydam bir başak saflığında Ankara’nın en bulanık akşamında hevesim kursağımda, seni diliyorum Aras!
~Aras !~
hazin bir sonbaharda ve bitiyorken Ekim dilim dilim kesiliyor dilim, aşk dergahının tezgahında kara saplı bıçakların karanlığı şimdi boğazımda gör beni Aras, coştuğunda kalbim dinle sesini yoruldum her mevsimden, bu düzen ve devr-i daimden elimden kayan senelerden, önüme dizilen özlemlerden... doğmamış çocukların çığlığında mı yitirdik sevinçleri mutluluğum ol, umutsuzluğumda umudum ol kaldır beni saflığımı bağışla bana, seni bana/beni sana bahşet yeter sevgili !
~Aras !~
bir gel-sen-gel_sen yetecek! yüzünün çizgilerinde keder saklayan adam UsTam, ömrümün eksik/yarım yanı, uyan Aras! çektiğimiz acı, hayatımızın geri kalanı kurtar Aras, aklımın ziyan yanını/aşkımı ve gör Aras!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aras şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aras şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kradır kaşların türküsünü çocukluğumda bol bol söyletirlerdi... içim gülümsedi... aklıma o analr geldi.
Bir nehire ancak bu kadar yazılır, yada bir kalem, bir nehir gibi ancak bu kadar akabilir... Yüreğinizin debisi bol, kelimeleriniz yolu uzun olsun. Tüm gönüllere ulaşmanız temennisiyle.. Kaleminize sağlık
yorum yapmak ne haddime fevkalede güzel ancak sizin emeginizi yemişler yorumlar az olsun be şaire hislere bile çıkarcılık bulaşmış beyninize ve hislerinize saglık
" bir ölü denize dalmak gibi ve aniden ölü olan denizin şaha kalkması gibi ne bileyim işte adına ne dersen de mükemelin ötesinde bişi yüreğine kalemine sağlık kalemin dayim olsun saygılarımı bıraktım...
gözlerine al beni, dudaklarım pranga, dilim lal! bu kez sahi, düş değil inan Aras, inan sevdiğim ’özlemekten yo(ğ)rulduğumda, ö l ü y o r u m ! TEBRİKLER
Bir nehire ancak bu kadar yazılır, yada bir kalem, bir nehir gibi ancak bu kadar akabilir...
Yüreğinizin debisi bol, kelimeleriniz yolu uzun olsun. Tüm gönüllere ulaşmanız temennisiyle..
Kaleminize sağlık