gözlerime zamansız yaşlar düştü hesapsız yarınlar geçti yılarımın içinden günahlar terkettim içimdeki bu aşkı katil bir sevdalı büyütüm yüreğimin masum yerinde bilmeden bilinen bir yanlışa yol aldım kirlendi mazim,kirlendi yüreğim düşmanım gördü yaramı, düşmanım gördü çaresiliğimi bir sen görmedin yolunda tükenen nefesimi deli gömleği giydi ruhum çıplakta kaldı bedenim şikayetim nefretimle ulaştı yaradana kabul etmedi beni toprak ana kolum kanadım kırıldı çaresiliğin en büyüğünü yaşadım çöldeki mecnun gördü bu halimi bir sen görmedin bu halimi vefasız bir sen ecel yürüyor göz bebeklerime, bastıgım heryer gurbet oluyor tenime geçmişim kare kare karışıyor kinime, kalbim gördü içimde ölen yıları bir sen görmedin benden giden senleri birsen zalim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir sen görmedin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir sen görmedin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kabul etmedi beni toprak ana kolum kanadım kırıldı çaresiliğin en büyüğünü yaşadım çöldeki mecnun gördü bu halimi bir sen görmedin bu halimi vefasız bir sen ecel yürüyor göz bebeklerime, bastıgım heryer gurbet oluyor tenime geçmişim kare kare karışıyor kinime, kalbim gördü içimde ölen yıları bir sen görmedin benden giden senleri birsen zalim.
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
kolum kanadım kırıldı
çaresiliğin en büyüğünü yaşadım
çöldeki mecnun gördü bu halimi
bir sen görmedin bu halimi vefasız bir sen
ecel yürüyor göz bebeklerime,
bastıgım heryer gurbet oluyor tenime
geçmişim kare kare karışıyor kinime,
kalbim gördü içimde ölen yıları
bir sen görmedin benden giden senleri birsen zalim.
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi.
Saygı ve selamlarımla.