(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir tanem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir tanem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlümün gururu, yok mu sanırsın Sevda da vardığım, en son sınırsın Ben hep hoşgörülü, sen de sinirsin Öfkeye ne zaman, erdin bir tanem
Bu derdi çekenler, yaralı gezer Sevmeyi bilmeze, şiirler yazar Her an göz ağartma, her gün bir azar Yapsan da sol yanım, yurdun bir tanem
SEVMİŞ YÜREK SEVMİŞŞŞ!!! NE YAPSA BAŞIM ÜSTÜNE DİYOR,İNŞ O SEVİLEN BİRAZCIK KENDİNİ SORGULAR BU KADAR CANDAN SEVENE YAPTIKLARIM REVA MI DİYE.ÇOK ÇOK GÜZEL, ÇOK İÇTEN YÜREKTEN SEVDA DİZELERİ GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZN DAİM OLMASINI DİLİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM.SELAM SEVGİLERİMLE..
İlahi şair bacım yüreğimin bir parçası kopu verdi şiirinizi okurken, gözlerim yaşla doldu.Sanırım bu şiir sizi bilmeden kıran,annesinin kıymetini henüz anlayamamış bir evlada yazılmış.Eh evalatlar böyledir işte evlat sizi kırsada bilsin bir tarafınız evlat der hep.Onların sol yanınızdaki tahtı hep olacaktır; sizi kırsalarda. Bizde anlatılır evin gelini kayın annesini istemez ve eşinden öldürüp kalbini kendisine getirmesini ister.Oğul çaresiz eşini kıramaz ve annesini bir köşede öldürüp kalbini eşine götürürker çocuğun ayağı taşa takılır ve düşer o an annenin düşen kalbi:"Ah oğul..." deyiverir. Bizler evlatlarımıza hep şiirlerle nasihat edeceğiz ve dualarımızı eksik etmeyecğiz ki geri döndürülmeyen dualar kabul olsun. selam hürmet ve dua...
Mustafa Göktekin tarafından 10/5/2010 10:12:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa Göktekin tarafından 10/5/2010 10:13:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaç kere bekledim, kapın önünde Bende ki sevdadan, var mı senin de Seveni ağlatmak, gönül dininde Sevaptır diyerek, vurdun bir tanem
Gönlümün gururu, yok mu sanırsın Sevda da vardığım, en son sınırsın Ben hep hoşgörülü, sen de sinirsin Öfkeye ne zaman, erdin bir tanem
Bu derdi çekenler, yaralı gezer Sevmeyi bilmeze, şiirler yazar Her an göz ağartma, her gün bir azar Yapsan da sol yanım, yurdun bir tanem
Sevgili dost harika bir şiir okudum Anlatımın dizelerin ahengi mükemmel Yazan yüreğin dert görmesin Yürekten alkışladım bu güzel şiiri nasıl olmuşta sizin şiirlerinizi atlamışım bundan böyle hep okuyucunuz olacağım Selamlar saygılar
Bu derdi çekenler, yaralı gezer Sevmeyi bilmeze, şiirler yazar Her an göz ağartma, her gün bir azar Yapsan da sol yanım, yurdun bir tanem ........................................................Güzeldi değerli kalem
Gönlümün gururu, yok mu sanırsın Sevda da vardığım, en son sınırsın Ben hep hoşgörülü, sen de sinirsin Öfkeye ne zaman, erdin bir tanem .....Seven gönül katlanır..ama nereye kadar.. Kutlarım güzeldi saygılar
şiir su misali aktı içime tebrikler yürekli kardeşim şiir tutkunu şiire aşık bir yürekten de bu güzel şiirler yazılacaktır tabiki başarıların daim olsun mutluluk ve huzur da yoldaşın olsun sevgiler
Şiir okurken insanı hiç yormuyor, ritmi çok iyi ayarlanmış... Özen göstermene gerek kalmıyor kendi içinde ahangi son derece güzel olmuş...
Sitem söyletir... Duygu seli diye boşa demezler duygu az çok her gönülde yatar ancak uykusundan uyanıp sel olması farklı bir şeydir... Uyuyan duyguları sele çevirip gözlerden yaş olarak akıtacak kadar duygu yüklenmiş güzel bir şiirdi..
Bu derdi çekenler, yaralı gezer Sevmeyi bilmeze, şiirler yazar Her an göz ağartma, her gün bir azar Yapsan da sol yanım, yurdun bir tanem
Sevdiğim bir tarz diye mi yoksa gerçekten içe mi işliyor?Bilmiyorum ama çok etkilendim şiirinizde konu ve işleniş çok güzel.Birtanemler hep yazıldı ve hep yazılacak.Kutluyorum sizi.
Bu derdi çekenler, yaralı gezer Sevmeyi bilmeze, şiirler yazar Her an göz ağartma, her gün bir azar Yapsan da sol yanım, yurdun bir tanem
............................................................. ''Sitem sevgiden doğar'' dedirten bir şiirdi kalemin yazdığı. Kutluyorum arkadaşım, sevgi ve selamlarımla.
ahhh ahhhh dedirten bir şiir daha gönül dolusu sevgi ve kadir kıymet bilmezi bu yalan dünyanın bitmemiş çilesi sol yanın hep sevgiyle dolsun sevgi ne olursa olsun tek lüksü olan hanımeline en güzel halkadır böyle biline .............. canımsın yanan içime benzin mi desem gaz mı desem döktün bişeyler patladı yürek özüm harikaydın can özüm harika....
Bu derdi çekenler, yaralı gezer Sevmeyi bilmeze, şiirler yazar Her an göz ağartma, her gün bir azar Yapsan da sol yanım, yurdun bir tanem çok güzeldi. kutluyorum
valla dost, laf aramızda "AYTINTIDA GEZİNMEK" isimli şaire kulak verin derim, ne yazık ki doğru söylüyor... gerçekten kalmışmıdır acaba sizin gibi bağışlayıcı, sevecen, sabırlı ve her şeye göğüs geren ?
değerinizi bilen sevdalarda ses olup yankılansın mısralarınız.
Kaç kere bekledim, kapın önünde Bende ki sevdadan, var mı senin de Seveni ağlatmak, gönül dininde Sevaptır diyerek, vurdun bir tanem.. Tebrikler kutlarım güzel bir çalışma.
Ah o bitaneler... Al birini vur ötekine. Yemi fazla gelmiş at gibiler. Belki de sahibindedir hata... Yemi fazla vermemek lazım. Güzel şiirdi... Kutladım.
Şiirin her nağmesi ustaca bir seslenişti.Aşkı besleyen,gönülleri mutlu kılan yegane şey saygıdır sözünü doğrulamış şiiriniz.Gönülden kutluyorum.En kalbi selam ve saygılarımla...
Hocam muhteşem bir hece daha izledim sayfanızda.Ayrıca mısralarda harika bir vefa sergilemişiniz.her şeye rağmen sadakat ve bağlılık dozu aşsada güzeldi.Selam ve saygımla..
oooooooooooo bu ne güzel içten dizeler böyle kırılmış bir yürek ama bir tanem demektende vaz geçmiyor helal olsun bu duygulara çok beyendim çalışmanızı yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan