sesim ve dahi yaşı gözlerimin gecegece bir ırmağa ağdı yine
serçenin suçu ne gerçeğe parmak basarken işte! bu gerçeğin düşü yüzü güz yanığı bir aşk düşer/se dingin bir göle kuş tüyü gibi ve halesi azrail sararcasına sarar geceyi
paçalarından bir telaş akar da; dam /dam damlar…
uzaktan cılız bir ses: zaten ben de vârisimi arıyordum gün ağarmadan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
serçe parmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
serçe parmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzü güz yanığı bir aşk düşer/se dingin bir göle kuş tüyü gibi ve halesi azrail sararcasına sarar geceyi ... Ne kadar ağır bir aşk. Ve ne kadar zor o halede bulunmak. Tebriklerimle.
sesim ve dahi yaşı gözlerimin gece gece bir ırmağa ağdı yine
serçenin suçu ne gerçeğe parmak basarken işte! bu gerçeğin düşü yüzü güz yanığı bir aşk düşer/se dingin bir göle kuş tüyü gibi ve halesi azrail sararcasına sarar geceyi
paçalarından bir telaş akar da; dam /dam damlar…
uzaktan cılız bir ses: zaten ben de vârisimi arıyordum gün ağarmadan…
BU İTİBARLADIRKİ AĞLADIKLARINDA ÖLÜR DENMİŞTİR.ŞİİRİN İÇERİĞİNDE GİZLER SAKLI OLSA DA YAZAN YÜREĞİN SESİ SOLUĞU OLMUŞ NİTELİKTELİĞİDE TARTIŞILMAZ..SERÇE ASLIN ÇOKTA VEFALIDIR..SADIKTIR. HELEDE ONA EL UZATMIŞSANIZ PENCERENİZİN ÖNÜNDE ÖYLE ŞAKIR Kİ; ŞİİRE GEBE GECELERDE BİRDE O SES SİZİ ALIR GİDER VE SİZİN BİLE ŞAŞIRDIĞINIZ NİTELİKTEKİ ŞİİRLERİ KAITIVERİR DEFTERİNİZE BİR DAMLA GÖZYAŞINDA...
KEŞKE İNSANLARDA BİR SERÇE KDAR OLABİLSELERDİ....İÇERİK DERİN....ANLAYANA...TEKNİK GÜZEL...TEBRİKLER DOST KALEM...
:) aslında "açık ve adrese teslim şiir"ler benim de favorim,fakat arada bir yeni tarzlar denemeyi kalemi ve anlatımı geliştirme adına kendi adıma önemli görüyorum. teşekkür ederim samimi yorumun için...
Hep bir suclu aranir bulunulan duruma, ya bulunur ya aranmaya devam edilir ömrü boyunca. Serce dedin de yüregimdeki cirpinis geldi aklima daha ben yasarken.
Şimdi iki türlü varis var. Birisi kötü "bacaklarda olan" ama öbürü de kötü olabilir. Bir teşekkür bile etmeyebilir. İşte o zaman üzülür insan. Sizin varisinizin sizi üzmemesi dileğiyle... Güzel şiirinizi kutladım.
:) şimdi o iki türlü varis'in ilki Fransızca kökenli olup dediğiniz gibi bir tür damar genişlemesinden mütevellid hastalık. diğeri arapça kökenli mirasçı demek.Allah'tan ben ikincisini kasdettim. üzse de üzmese de vârisim benim o :) çok teşekkürler beğeniniz için...
da;
dam
/dam
damlar…
uzaktan cılız bir ses:
zaten ben de vârisimi arıyordum
gün ağarmadan…
final muhteşem..yıktı geçti...kutlarım...