(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIKMAZ SOKAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIKMAZ SOKAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sorgulama ve hesaplaşma. aslında biliyorum dercesine. aslında şu an olduğun yer senın olman gereken yer değil dercesine. yüreğine sağlık sevgiler saygılar.
Sultan Ahmedi geç ,sonraki tramvay durağından sağa dön,işte o cadde :)) Tabi şaka yapıyorum.Bütün gönüller buluşsa hiç ayrılıklar olmasa,çıkmaz sokaklarda zaman kaybetmesek çok güzel olur ama ne yaparsın hayat böyle.Çok net anlatmışsın.Tebrikler
haklısınız galiba..:)sanırım çok uzatıp anlatımı bozmak istemedim.sadece gülüm sözcüğünün sevgimi belirtdiğini düşündüm.ama farklı olabilirdi tabiki. renk getirdiniz sayfama,beğeniniz ve eleştiriniz için sağolun.
teşekkür ederim sağolun.ziyaretiniz ve yorumunuz için.saygılar.pc yi kullanırken yazım yanlışları yapıyorum böyle,çok iyi değilim klavyede o yüzden.tekrar teşekkürler.
Sevgiye inancım tamdır elbet.Ne umudumu yitirdim, ne de kalbimi kapattım aşka. Yollarını beklediğim çıkmaz sokaklarda mı ne! Bir türlü çıkmadı karşıma... Öz ifadelerinizi gönülden kutluyorum.En kalbi selam ve saygılarımla...