(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve unutulmamalı; Ne denli buruk olursa olsun vedası, Okundukça dillerde yaşamalı .............................bir şairin sevdası...
Şiir yaşarsa şairde yaşar... Şairi yaşatan yüreğinden dizelere dökülen şiirler değilmidir... Şiir yolunuz hep açık olsun... Şiir tadında kalın Kutlarım Saygımla
Gülümsemeli can verip de canım dediği dizeler.Güzel bir anlam. İnsanlar kısır kelimelerle konuşuyor. Ama şair o kısır kelimelerden ne güzeller üretiyor.
ölüm ve hüzün. ama şanslı şairler öldükten sonra bile yaşayacak dizeleri var. ve hep anılacaklar dizeleri dile getirildikçe. sevdikleri şairden bir kelime duydukça hatırlayacak şair sonsuz yolculuğa çıksa bile...çok güzeldi şiiriniz her ne kadar ölümden bahsetse de...saygı ve sevgiyle kalın...
Hüzünler, ..........hasretler bu ayrılığa küskün olmamalı, Ve unutulmamalı; Ne denli buruk olursa olsun vedası, Okundukça dillerde yaşamalı .............................bir şairin sevdası... saygılarımla
Ne denli buruk olursa olsun vedası,
Okundukça dillerde yaşamalı
.............................bir şairin sevdası...
Şiir yaşarsa şairde yaşar... Şairi yaşatan yüreğinden dizelere dökülen şiirler değilmidir...
Şiir yolunuz hep açık olsun... Şiir tadında kalın
Kutlarım
Saygımla